جشنواره تابستان پر ستاره هواوی آغاز شد

با شروع فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها، اوقات فراغت زیادی برای سرگرمی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد. همچنین با توجه به اینکه در این فصل تمایل کاربران بازار گوشی‌های هوشمند به خرید گوشی رو به افزایش است، هواوی برای همراهی با کاربران تصمیم به برگزاری جشنواره‌ای تحت عنوان “تابستان پر ستاره هواوی” برای بازار گوشی‌های هوشمند دارد.

کاربران با خرید گوشی‌های هواوی منتخب در این جشنواره، از تخفیف فروش و شانس شرکت در قرعه کشی و برنده شدن هزاران جایزه مانند ده ها گوشی هواوی P20 Pro بهرمند می شوند

در جشنواره “تابستان پر ستاره هواوی” کاربران با خرید هر یک از گوشی‌های منتخب شانس شرکت و برنده شدن در قرعه کشی های هفتگی جذاب با جوایز زیادی مانند ده ها گوشی Huawei P20 Pro را خواهند داشت. گوشی های مد نظر در این جشنواره شامل مدل زیر می شوند:

لازم به ذکر است که گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro در مدت زمان این جشنواره با تخفیف ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه کشی های هفتگی این جشنواره علاوه بر ده ها گوشی پرچم دار Huawei P20 Pro شامل هزاران جایزه دیگر مانند پاوربانک، ترازو، خدمات VIP و… خواهد بود.

ده‌ها گوشی Huawei P20 Pro به عنوان هدیه اصلی قرعه کشی های این جشنواره از برترین دوربین عرضه شده در بازار گوشی های هوشمند تا به امروز بهره مند هستند. Huawei P20 Pro از سه دوربین با لنزهای Leica برای ثبت عکس های 40 مگاپیکسلی با کیفیت بی نظیر در محیط‌های کم نور و همچنین زوم 5 برابری برخوداراست و از این حیث ارزش بالایی به خصوص برای کاربران علاقمند به عکاسی با گوشی‌های هوشمند دارد.

به علاوه هواوی برای گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro همزمان با این جشنواره پکیج‌های به روزرسانی نرم افزاری خاصی در نظر گرفته که از آن جمله می‌توان به تجهیز نرم افزاری این گوشی ها به قابلیت Face Unlock اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با جشنواره “تابستان پر ستاره هوآوی” می توانید به وب سایت زیر مراجعه کنید: http://www.huaweistars.com/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH