شواهد جدید نشان می‌دهد که ال‌جی G5 اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد

در ادامه اجرای برنامه چند ماه اخیر شرکت ال‌جی برای ارتقا گوشی‌های خود به آخرین نسخه اندروید، خبر دریافت اندروید اوریو 8.0 توسط گوشی پرچم‌دار قدیمی‌شان تایید شد و گوشی LG G5 نیز به خانواده دارندگان اندروید اوریو پیوست. در کنار G5، این شرکت کره‌ای وعده داده است به‌زودی به‌روزرسانی‌های مشابهی برای گوشی‌های هوشمند مدل G6 و V20 ارایه می‌کند.

اندروید اوریو

مقدمات دریافت به‌روزرسانی برای مدل G6 نیز تقریبا انجام شده و به زودی شاهد انتشار نسخه اوریو برا این مدل نیز خواهیم بود و در مورد گوشی V20 نیز انتظار می‌رود که در ماه آگوست حداقل در منطقه آمریکای شمالی این به‌روزرسانی در دسترس قرار بگیرد. پس در حال حاضر این خبر مسرت بخش برای دارندگان پرچم‌دار G5 ال‌جی می‌تواند بسیار خوشایند باشد که شرکت هنوز آنها را از یاد نبرده و در فکر این پرچم‌دار کهنه‌کار بوده است.

به نظر می‌رسد برطبق برنامه زمانبندی عرضه این به‌روزرسانی طی هفته‌های آینده در کره جنوبی آغاز شده و به مرور در بقیه نقاط دنیا اجرا گردد. در واقع این خبر با ارسال منبع هسته اندروید اوریو برای سه مدل خاص از G5 توسط شرکت، منتشر شد. این مدل‌ها که همگی در کره جنوبی عرضه شده‌اند، شامل F700K ،F700L و F700S هستند.

اندروید اوریو

پس اگر یکی از هزاران دارنده گوشی هوشمند G5 هستید به احتمال زیاد شانس بالایی برای دریافت نسخه اوریو اندروید خواهید داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH