جشنواره تابستان پرستاره هواوی

گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از جشنواره تابستان پر ستاره هواوی

هواوی از جمله برندهای پرطرفدار حاضر در بازار موبایل کشورمان است که با وجود مشکلات اقتصادی و سیاسی موجود، همچنان به‌صورت فعال در بازار کشورمان حضور داشته و جشنواره‌های مختلفی را برگزار می‌کند. جشنواره تابستانه پرستاره هواوی که این روزها در فروشگاه‌های سرتاسر کشور در حال برگزاری است، در رکود شدید بازار موبایل باعث رونق نسبی این نمایندگی‌ها شده است که در ادامه گزارشی از این جشنواره را تقدیم شما می‌کنیم.

به گزارش آی‌تی‌رسان، در جشنواره “تابستان پر ستاره هواوی” کاربران با خرید هر یک از گوشی‌های منتخب شانس شرکت و برنده شدن در قرعه کشی‌های هفتگی جذاب با جوایز زیادی مانند ده ها گوشی Huawei P20 Pro را خواهند داشت. گوشی‌های مد نظر در این جشنواره شامل مدل زیر می‌شوند:

لازم به ذکر است که گوشی‌های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro در مدت زمان این جشنواره با تخفیف ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هواوی
پوستر جشنواره تابستان پرستاره هواوی

جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه کشی‌های هفتگی این جشنواره علاوه بر ده ها گوشی پرچم دار Huawei P20 Pro شامل هزاران جایزه دیگر مانند پاوربانک، ترازو، خدمات VIP و… خواهد بود.

ده‌ها گوشی Huawei P20 Pro به عنوان هدیه اصلی قرعه کشی‌های این جشنواره در نظر گرفته شده است. Huawei P20 Pro از سه دوربین با لنزهای Leica برای ثبت عکس‌های ۴۰ مگاپیکسلی با کیفیت بی‌نظیر در محیط‌های کم نور و همچنین زوم ۵ برابری برخوداراست و از این حیث ارزش بالایی به خصوص برای کاربران علاقمند به عکاسی با گوشی‌های هوشمند دارد.

به علاوه هواوی برای گوشی‌های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro همزمان با این جشنواره پکیج‌های به روزرسانی نرم افزاری خاصی در نظر گرفته که از آن جمله می‌توان به تجهیز نرم افزاری این گوشی ها به قابلیت Face Unlock اشاره نمود.

گفتنی است که این جشنواره در سرتاسر کشور برگزار شده و برای تهیه گزارشی پیرامون این جشنواره به شهر قم رفتیم تا برخلاف روال معمول رسانه‌های فناوری کشور که اغلب از فروشگاه‌های تهران، اقدام به تهیه گزارش می‌کنند، از یکی از شهرهای کمتر توجه شده در این حوزه گزارش کاملی را تقدیم نگاه شما کنیم.

حضور مشتریان قمی در فروشگاه موبایل معلم قم

برای تهیه گزارش به 45 متری عمار یاسر قم رفتیم. یک چهارراه بسیار شلوغ که صدای بوق ماشین‌ها، رفت و آمد مردمان این شهر و چراغانی موجود، نگاه ما را به خودش جلب کرد و در سمت شمال غربی این چهارراه پاساژ بزرگی دیده می‌شود که تنها مرکز موبایل و لوازم جانبی آن در شهر قم محسوب می‌شود.

پاساژ الزهرا آدرس اصلی ما برای مراجعه به نمایندگی هواوی در شهر قم بود که پس از رسیدن به این مرکز، متوجه تابلوی بزرگ با نام این برند شدیم که در کنار ساختمان اصلی پاساژ دیدیم و با توجه به نام و نشانی “موبایل معلم” که از آن شنیده بودیم، وارد این فروشگاه شدیم و با استقبال گرم فروشندگان روبرو گشتیم.

از جمله نکاتی که در داخل فروشگاه به چشم می‌خورد، پوسترهای جشنواره تابستان پرستاره هواوی بود که در کنار میزهای تست گوشی از محصولات متنوع این برند، همان چیزی بود که انتظارش را داشتیم و قطعا جز این هم نباید اتفاق می‌افتاد!

با توجه به ساعت مراجعه به این فروشگاه سریعا سراغ تهیه گزارش رفتیم که بتوانیم از حضور مشتریان بهره برده و صحبت کوتاهی هم با آن‌ها داشته باشیم.

بنر بزرگ و جذاب پرچمدار هواوی

خانم بوستان‌چی، پروموتر رسمی و نماینده ویژه هواوی در این فروشگاه در مصاحبه‌ای که با وی انجام دادیم، توضیحاتی پیرامون این جشنواره هواوی داد و جزئیات آن را برای ما و مخاطبین آی‌تی‌رسان بازگو کرد که در کلیپ ویدیویی زیر آن را مشاهده خواهیم کرد. همچنین به سراغ دو نفر از مشتریان حاضر در فروشگاه هم رفتیم و صحبت‌هایی با آن‌ها داشتیم که نکات جالبی را به همراه داشت.

از جمله نکات جالب و جذاب پیرامون این گزارش، رکودی بود که در بازار و پاساژ موبایل شهر قم وجود داشت که اوضاع بازار محصولات هواوی بهتر از سایرین به‌نظر می‌رسید و در چند ساعت حضورمان در این فروشگاه و پاساژ، به صورت عینی این واقعیت را دریافتیم. در ادامه تصاویری از این گزارش را مشاهده می‌کنید که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

1 در مورد “گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از جشنواره تابستان پر ستاره هواوی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH