ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس دقایقی پیش از مدل جدید ساعت هوشمند خود به نام گلکسی واچ (Galaxy Watch) رونمایی کرد. این ساعت هوشمند مجموعه‌ای است از برترین فناوری‌های محصولات گلکسی سامسونگ در کنار باتری ماندگار، اتصال LTE، قابلیت‌های نظارت بر سلامت و البته طراحی ماندگار. ساعت گلکسی واچ مجهز به مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید برای نظارت بر خواب و استرس کاربر است که به فعالیت بهتر شما کمک می‌کند. علاوه بر این مجموعه‌ای از گزینه‌های زیبا مانند سه رنگ نقره‌ای، مشکی تیره و رُزگلد برای صفحه ساعت و همینطور بندهایی در رنگ‌های مختلف همراه با این نسخه جدید عرضه می‌شوند.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «شرکت سامسونگ همیشه به کاربران خود حق انتخاب داده و در عین حال نوآوری در محصولات‌مان را ادامه داده‌ایم. بسیار هیجان زده‌ایم که همچنان میراث پرافتخار محصولات گلکسی‌مان را با محصولی جدید در رده پوشیدنی‌ها ادامه می‌دهیم».

او افزود «گلکسی واچ جدید متناسب با همه سبک‌های زندگی طراحی شده تا بتواند نیازهای کاربران مانند عمر باتری مناسب و رهگیری بهتر سلامت فرد را برآورده کرده و به آنها در رسیدن به اهداف‌شان کمک کند. ما تجربه یک فعالیت متصل را تنها با چند ضربه روی مچ‌تان فراهم می‌کنیم».

اتصال همیشگی، هرجایی که باشید

عمر باتری گلکسی واچ اکنون به بیش از ۸۰ ساعت رسیده است که این یعنی دیگر نیازی به شارژ هر روزه آن ندارید و این ساعت از پس یک هفته پرمشغله شما بر می‌آید. کاربران همچنین می‌توانند روز خود را با خلاصه اطلاعاتی که ساعت به آنها ارا‌ئه می‌دهد شروع و تمام کنند و به این ترتیب از جدیدترین شرایط آب‌وهوایی و هشدارها مطلع شوند.

یک زندگی متوازن

ساعت  گلکسی واچ با توجه به معیارهای سلامتی طراحی شده و یک تجربه واقعا کامل از سلامت را با رهگیرهای مدیریت استرس خود به شما ارائه می‌کند که بصورت خودکار بالا بودن سطح استرس را تشخیص داده و برای حفظ تمرکز کاربران، تمرین‌های تنفسی را به آنها پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر این یک نسخه جدید و پیشرفته رهگیر خواب بر تمامی سطوح خواب شما از جمله چرخه‌های REM نظارت خواهد داشت تا در تنظیم عادات خواب و استراحت روزانه به شما کمک کند.

گلکسی واچ با تحت کنترل قرار دادن خواب و استرس به کاربران کمک می‌کند به اهداف دیگری مانند تناسب‌ اندام نیز دست پیدا کنند. گلکسی واچ ۲۱ تمرین خانگی جدید در خود داشته و مجموعا ۳۹ تمرین را رهگیری می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های معمول خود را تنظیم کرده و یا تغییر دهند. از آنجا که تغذیه مناسب هم به اندازه ورزش اهمیت دارد، گلکسی واچ اکنون رهگیرهای جدیدی و هشدارهایی را در زمینه میزان کالری غذا دارد که بصورت کاملا متناسب با خواست شما شخصی‌سازی می‌شوند.

طراحی زیبا

گلکسی واچ اکنون در نسخه اصلی ۴۶ میلی‌متری به رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود اما نسخه ۴۲ میلی‌متری آن به رنگ‌های مشکی و رُزگلد هم عرضه می‌شود. البته کاربران می‌توانند با استفاده از انواع صفحه‌های موجود بندهای رنگی محصول شرکت بارلوبا، تولیدکننده بندهای باکیفیت ساعت، دستگاه را متناسب با سلیقه خودشان تغییر دهند. گلکسی واچ با شکل دایره‌ای خاص و لبه‌های گردان خود اکنون دارای نمایشگر همیشه روشن و البته ماندگاری بسیار بیشتر است. نسخه جدید  گلکسی واچ برای اولین بار دارای صدای تیک تیک ساعت‌های آنالوگ و زنگ‌های سر هر ساعت شده است و افکت عمق یا Depth هم باعث می‌شود همه جزییات ساعت مانند یک ساعت سنتی کاملا واضح دیده شود. استفاده از مواد بسیار ماندگار Corning® Gorilla® Glass DX+ در کنار مقاومت در برابر آب تا ۵ اتمسفر (۵۰ متر) به شما امکان می‌دهد در هر شرایط و محیطی بتوانید از ساعت خود استفاده کنید.

تجربه‌ای از بهترین قابلیت‌های اکوسیستم گلکسی سامسونگ

گلکسی واچ همه مزایای اکوسیستم گلکسی را در هم جمع کرده و با عرضه SmartThings, Samsung Health, Samsung Flow, Samsung Knox, Samsung Pay و بیکسبی با مشارکت شرکت‌هایی مانند اسپاتیفای و آرمور تجربه‌ای کاملا روان و لذتبخش را به شما عرضه می‌کند. با استفاده از SmartThings روی گلکسی واچ می‌توانید تنها با لمس صفحه ساعت روی مچ خودتان دستگاه متصل دیگر مثل تلویزیون یا دمای خانه‌ را هم کنترل کنید.

 

مشخصات Galaxy Watch
مدل Galaxy Watch  ۴۶ میلی‌متری نقره‌ای Galaxy Watch ۴۲ میلی‌متری مشکی

Galaxy Watch ۴۲ میلی‌متری رُزگلد

صفحه نمایش ۱.۳ اینچ (۳۳ میلی‌متر)، سوپرآمولد گرد، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰

نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ

محافظ Corning Gorilla Glass DX+

 

۱.۲ اینچ (۳۰ میلی‌متر)، سوپرآمولد گرد، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰

نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ

محافظ Corning Gorilla Glass DX+

 

 

ابعاد ۴۶ x ۴۹ x ۱۳ میلی‌متر

وزن : ۶۳ گرم (بدون بند)

۴۱.۹ x ۴۵.۷ x ۱۲.۷ میلی‌متر

وزن : ۴۹ گرم (بدون بند)

بند ۲۲ میلی‌متر  (قابل تعویض)

رنگ‌ها: مشکی، آبی اقیانوسی، خاکستری

۲۰ میلی‌متر (قابل تعویض)

رنگ‌ها: مشکی، خاکستری روشن، قرمز، لیمویی، بنفش، صورتی، خاکستری، قهوه‌ای

باتری ۴۷۲ میلی‌آمپر بر ساعت ۲۷۰ میلی‌آمپر بر ساعت
پردازنده Exynos ۹۱۱۰ دو هسته‌ای ۱.۱۵ گیگاهرتز
سیستم‌ عامل Tizen 4.0
حافظه ۷۶۸ مگابایت رم +  ۴ گیگابایت حافظه داخلی
ارتباطات 3G/LTE, Bluetooth®4.2, Wi-Fi b/g/n, NFC, A-GPS/Glonass
سنسورها شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور ضربان قلب، سنسور نور محیط
شارژ شارژ بی‌سیم
مقاومت 5ATM + IP68 / MIL-STD-810G
سازگاری گوشی‌های سامسونگ : اندروید ۵.۰ و بالاتر

سایر : اندروید ۵.۰ و بالاتر

آیفون ۵ و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر

*فعال سازی برخی از ویژگی‌های ارتباطی در بعضی از کشورها بدون داشتن گوشی‌های سامسونگ امکان پذیر نیست.

1 در مورد “ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ معرفی شد”

  1. سلام خسته نباشید
    من یه سوال دارم
    گلکسی واچ یا واچ اکتیو نسبت به اپل واچ چطورن؟ تمام قابلیت های اپل واچ رو دارن؟ مثل نمایش عکس و فرستادن پیام و اینجور چیزها؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH