BeatsX

نگاهی نزدیک به هندزفری BeatsX اپل: حس خوب شنیدن موزیک!

هندزفری‌ها یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی‌ به حساب می‌آیند که سالانه مدل‌های جدیدشان عرضه می‌شود. یکی از همین دیوایس‌های زیبا و دل‌ربا، BeatsX است که توسط کمپانی اپل تولید شده و با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش می‌رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این مدل بیشتر آشنا شوید.


طراحی

BeatsX

در نگاه اول تنها چیزی که اهمیت دارد، طراحی است. اپل نیز با توجه به تجربه و مهارت چندین ساله‌اش دیزاینی مناسب برای BeatsX تدارک دیده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. با این‌که شاهد یک طراحی معمولی هستیم و خبری از زرق و برق برخلاف مدل‌های دیگر بازار نیست، اما این دیزاین نیز لاکچری و شکیل به شمار می‌آید. در واقع در نهایت سادگی، رباینده چشم‌هاست! تولیدکننده آمریکایی دستگاه را در رنگ‌های متنوعی ارایه کرده تا گجت آینده خود را براساس سلیقه خودتان شخصی‌سازی نمایید. BeatsX مثل دیگر نمونه‌های بازار به گوشی‌های مغناطیسی مجهز شده که استفاده از محصول اپل را راحت‌تر می‌کند. وقتی نمی‌خواهید به موسیقی گوش بدهید و در عین حال مایل به رها کردن موسیقی و هندزفری نیستید، می‌توانید گوشی‌ها را به هم نزدیک کنید تا بچسبند و مزاحم شما نشوند.

برای جلوگیری از گم شدن گوشی‌ها، اپل از یک کابل انعطاف‌پذیر استفاده کرده تا سیم را پشت گردن خود بیندازید و با خاطری آسوده از گوشی‌ها بهره ببرید. هر وقت هم خواستید می‌توانید آن‌ها را جدا کرده و روی گردن خود رها کنید. انعطاف‌پذیر بودن سیم باعث افزایش مقاومت گشته و کابل محصول تا حد زیادی خم می‌شود. یکی از مهم‌ترین چیزها برای کاربران دیوایس‌هایی مثل هندزفری، هدست و ایرفون، کیفیت گوشی‌ها است. در حقیقت در تمام مدت با این بخش تعامل دارید و اگر کیفیت قابل قبولی نداشته باشد، طبیعتا نمی‌توانید ساعت‌ها به موزیک گوش بدهید. از طرفی اگر گوشی‌های هندزفری جنسی نرم و کیفیتی مناسب داشته باشند، قادر به استفاده طولانی از هندزفری خواهید بود و مطمئن باشید مشکلی برای گوش‌های‌تان پیش نخواهد آمد.

سخت‌افزار و کیفیت پخش موسیقی

BeatsX

شاید برای‌تان عجیب باشد که یک هندزفری مجهز به تراشه‌ای باشد و بتواند اطلاعات را تجزیه و تحلیل کند. اما اگر قیمت دستگاه را در نظر بگیریم، وجود این قابلیت امری عادی است و در هندزفری‌های بالارده به وفور دیده می‌شود. پردازنده‌ای از شرکت اپل به‌نام W1 قلب تپنده این محصول را تشکیل می‌دهد و به ویژگی‌های آن می‌افزاید. اما این چیپست چه فوایدی دارد؟
به گفته خود اپل، به لطف W1 می‌توانید به دیوایس‌های اپل متصل شوید، عمر باتری نیز افزایش می‌یابد و قادر به استفاده از فن‌آوری شارژ سریع خواهید بود. گفتنی‌ست برای متصل شدن به این هندزفری، در ابتدا باید اکانت آی‌کلود داشته باشید و آی‌فون خود را به iOS نسخه ۱۰ یا بالاتر ارتقا دهید. البته اگر گوشی اندرویدی نیز دارید، می‌توانید از این هندزفری‌ جذاب لذت ببرید و محدودیتی برای شما وجود ندارد. اتصال هندزفری هم از نوع وایرلس و به کمک تکنولوژی بلوتوث صورت می‌گیرد. اپل مدعی است این فن‌آوری کیفیت موسیقی‌ها را افزایش می‌دهد. رنج بالای بلوتوث باعث شده راحتی بیش‌تری هنگام استفاده از محصول اپل داشته باشید. در نتیجه نیازی نیست برای شنیدن موسیقی موبایل‌تان را در جیب بگذارید. سرعت انتقال دیتاها نیز با این تکنولوژی وایرلس افزایش یافته و فورا موزیک‌های انتخابی پخش می‌شوند.

کیفیت پخش موسیقی مهم‌ترین مشخصه‌ای است که در هنگام خرید یک ایرفون، هدفون یا هدست مورد بحث است. اگر می‌خواهید موزیک‌ها را با کیفیتی سطح بالا گوش کنید و جزئیات ترک‌ها را به خوبی بشنوید، BeatsX را از یاد نبرید. این مدل بیس موسیقی‌ها را به‌صورت واضح پخش کرده و ریزه‌کاری‌ها را فراموش نمی‌‌کند. باس آهنگ‌ها هم مطلوب است و از عمق بسیار آن‌ها خوشنود می‌شوید. به‌طور کلی کیفیت پخش موزیک در این محصول مثال‌زدنی و کم‌نظیر است و فقط قادر به تجربه آن در دیگر مدل‌های Beats هستید.

باتری و سایر قابلیت‌ها

BeatsX

یکی از مهم‌ترین قطعات برای یک دیوایس با تکنولوژی وایرلس، باتری است. اگر سازنده از یک باتری حجیم بهره بگیرد، می‌توانید ساعت‌ها به موسیقی گوش دهید و در طول روز فقط یک‌بار گجت را شارژ نمایید. اما اگر ظرفیت باتری در سطح رضایت‌بخشی نباشد، شاید از خریدن آن مدل صرف‌نظر کنید و دستگاه‌های دیگر را در نظر بگیرید. اپل به این موضوع کاملا واقف است و برای همین از یک باتری سطح بالا برای BeatsX استفاده کرده. این باتری به شما امکان شنیدن مداوم موسیقی تا ۸ ساعت را می‌دهد. همان‌طور که قبلا گفتیم، چیپستی از کمپانی اپل مهمان این هندزفری شده و قابلیت‌هایش را افزایش داده است. یکی از همان ویژگی‌ها، فن‌آوری شارژ سریع است. به این ترتیب محصول آمریکایی تنها با ۵ دقیقه شارژ، ۲ ساعت روشن می‌ماند. پس دیگر لزومی ندارد وقت‌تان را برای شارژ دیوایس هدر دهید.

تولیدکننده از دستیار صوتی محبوب خودش به نام سیری در ‌BeatsX بهره برده است که انجام کارها را ساده‌تر می‌کند. در نتیجه نیاز کم‌تری به موبایل پیدا می‌کنید و طیف وسیعی از اعمال فقط به‌وسیله صدای‌تان انجام می‌شوند. به‌عنوان مثال می‌توانید به سیری بگویید که آلارمی را برای فردا صبح تنظیم کند. دستیار اپل نیز فورا درخواست شما را پیگیری می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH