هواوی در کنفرانس IFA 2018 اطلاعات جالبی را در رابطه با آنر مجیک 2 ارایه کرد

George Zhao، رییس شرکت آنر، طی مراسم این شرکت در کنفرانس IFA 2018 شگفتانه‌ای خاص برای طرفداران این برند چینی داشت. وی پس از معرفی گوشی آنر پلی، اسمارت‌فون آنر مجیک 2 را از جیب خود بیرون آورد و خبر از ارایه زودهنگام آن داد.

پس از آنر مجیک 2016 حال هواوی پس از گذشت حدود دو سال آمده است تا نسل دوم این گوشی را عرضه کند. پرچم‌دار بعدی آنر به صورت رسمی تایید شده است و گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارند که به احتمال فراوان تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد. این خط تولید از دستگاه‌های هواوی، اسمارت‌فون‌هایی با تمرکز بر روی خلاقیت عرضه می‌کند. این دستگاه‌ها بیشتر تکنولوژی‌های روز و البته بلندپروازانه را برای کاربر به ارمغان می‌آورند.

هندستی که ژائو به نمایش گذاشت نسخه نهایی آنر مجیک 2 نبود، اما همین حرکت وی کافی بود تا از وجود این گوشی اطمینان حاصل شده و انتظار برای معرفی رسمی آن در ماه دسامبر و پس از عرضه میت 20 پرو بیش از پیش شود. این اسمارت‌فون لقب اولین گوشی هواوی را به یدک می‌کشد که با چیپست قدرتمند Kirin 980 عرضه خواهد شد.

آنر مجیک 2 با صفحه نمایش FullView، بدون هیچ‌گونه حاشیه و نسبت تصویر به بدنه 100 درصد ارایه خواهد شد. دوربین این گوشی کشویی بوده و در نگاه اول ما را به یاد اوپو Find X و ویوو NEX می‌اندازد. شرکت با در نظر گرفتن همه جوانب دست به استفاده از این فناوری زده است؛ چرا که با وجود آن کاربر دسترسی به نمایی کامل دارد و می‌تواند با یک ژست حرکتی هوش مصنوعی رو فراخوانی کند. هوش مصنوعی دومین کلمه کلیدی در خصوص آنر مجیک 2 خواهد بود که به مانند نسل پیشین نقشی حیاتی را در آن ایفا خواهد کرد.

بر اساس گفته‌های ژائو که در مصاحبه‌ای گروهی بیان کرده بود فناوری حسگر یکپارچه با صفحه نمایش به‌زودی عرضه خواهد شد، انتظار می‌رود آنر مجیک 2 نیز مجهز به این فناوری باشد. شارژ 40 واتی تحت عنوان Magic Charge از دیگر قابلیت‌های این گوشی خواهد بود. در همین خصوص برای حفظ امنیت کاربر این هندست از 15 لایه محافظتی استفاده می‌کند تا با تشخیص خودکار کابل، باتری و شارژر و در صورتی که همه آنها وضعیت ایمنی را داشته باشند سوپر شارژ را آغاز کند.

برای دست یافتن به اطلاعات بیشتر در خصوص این اسمارت‌فون جذاب چینی‌ها باید منتظر روزهای پیش رو باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH