زمان انتشار و قیمت بلک‌بری KEY2 LE مشخص شد

محصولات و گوشی‌های شرکت بلک‌بری بسیار متنوع و گسترده هستند؛ این شرکت به‌تازگی از یکی از محصولات زیبا و بی‌نظیر خود در سری KEY رونمایی کرد. در کنار محصول بسیار قدرتمند KEY2، مالک شرکت TCL از محصول جدیدی به نام بلک‌بری KEY2 LE پرده‌برداری کرده است. در این گوشی صفحه کلیدی دکمه‌ای طراحی شده که بسیاری از کاربران و مشتریان این شرکت علاقه زیادی به این گونه محصولات دارند.

بلک‌بری KEY2 LE نسبت به KEY2 تغییراتی داشته است. این محصول میان‌رده به‌جای تراشه اسنپدراگون 600، از تراشه قدرتمند و مناسب‌تر اسنپدراگون 636 استفاده کرده است. باتری این دستگاه 3000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و تنها تغییر دیگر آن نسبت به KEY2 در دوربین است. برای مثال این محصول همچنان از اسکنر اثرانگشت استفاده کرده و دکمه‌های سمت راست بدنه آن مانند KEY2 است. ما در بررسی اولیه خود از  این دستگاه متوجه شدیم که از گوگل اسیستنت و گوگل لنز بسیار استفاده می‌کند، اما این گوشی بلک‌بری به شما اجازه تغییرات را خواهد داد.

به‌طورکلی این محصول جدید شرکت بلک‌بری، برای کاربرانی که به دنبال قیمت‌های ارزان‌تر و مناسب‌تر هستند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

تاریخ انتشار و قیمت آن نیز اخیرا مشخص شده است. یقینا شرکت بلک‌بری به دنبال این است که در خط تولید KEY، محصولات مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز عرضه کند و بلک‌بری KEY2 LE یک محصول مناسب به شمار می‌رود. در ایالات‌متحده آمریکا، بلک‌بری KEY2 LE نسخه 32 گیگابایتی به قیمت 399 دلار و نسخه 64 گیگابایتی آن به قیمت 449 دلار عرضه خواهد شد. به‌عبارت‌دیگر این محصول 200 دلار قیمت کمتری از بلک‌بری KEY2 خواهد داشت، اما همچنان بسیاری از ویژگی‌های آن مشابه به KEY2 است.

بلک‌بری KEY2 LE یک دستگاه بسیار تازه، در سری محصولات KEY2 به شمار می‌رود که تمامی موارد امنیتی گوشی‌های بلک‌بری را (ویژگی‌هایی که گوشی‌های بلک‌بری را تبدیل به امن‌ترین گوشی اندرویدی کرده‌اند) به همراه خواهد داشت. این محصول جدید در خط تولید ما، اکثر ویژگی‌های ظاهری بلک‌بری را دارد و بعلاوه یک صفحه‌کلید زیبا برای آن تعبیه شده است تا تمامی مشتریان ما در سرتاسر دنیا از گوشی‌های هوشمند مدرنمان لذت ببرند.

الکس تاربر (Alex Thurber)، معاون ارشد و مدیرکل بخش پویایی شرکت بلک‌بری

خوشبختانه این شرکت تدارکات لازم را برای عرضه محصول جدید خود، یعنی بلک‌بری KEY2 LE دیده است و این محصول تا پایان ماه سپتامبر در بازار ایالات‌متحده آمریکا منتشر خواهد شد. تاکنون تمامی خبرها در مورد این محصول فوق‌العاده ارزیابی می‌شود، اما معلوم نیست که شرکت‌های رقیب چینی آن چه تدارکاتی برای ارایه محصولات ارزان‌قیمت‌تر دیده‌اند؛ هرچند که این شرکت تاکنون رقابت موفقی با دیگر شرکت‌های رقیب خود داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH