شیائومی می میکس 3 با ارایه راه‌حلی خلاقانه به مصاف با طراحی ناچ می‌رود

حال می‌توان به صورت رسمی گفت که شیائومی تغییراتی اساسی در سری میکس و به صورت خاص در ظاهر آنها بوجود خواهد آورد. شیائومی می میکس 3 دارای صفحه نمایشی با حاشیه‌های بسیار نازک خواهد بود و تصویر رسمی آن نشان می‌دهد که مکانیسمی جدید برای تعبیه دوربین سلفی خواهد داشت.

در حالی که شاهد رقابت سخت شرکت‌ها در رونمایی از آخرین محصولات خود در کنفرانس IFA 2018 هستیم، مدیر عامل اجرایی شرکت شیائومی، Lin Bin، ترجیح داده است از حساب شخصی خود در Weibo حس کنجکاوی کاربران را نسبت به محصول آینده شرکت تحریک کند. در همین خصوص وی برخلاف معمول از ارایه پستی با نوشته‌های مرموز خودداری کرده و تصویر هیجان‌انگیز بالا را از پنل جلویی گوشی به اشتراک گذاشته است.

چیزی که در نگاه اول بالای گوشی به مانند حاشیه‌ای ضخیم به نظر می‌رسد، در واقع ماژولی است که دوربین سلفی، earpiece و دیگر حسگرها را در خود جای داده است. اما به مانند اوپو Find X از ناکجا خارج نمی‌شود، بلکه ظاهرا صفحه نمایش از پنل پشتی جدا است و روی آن مقداری می‌لغزد.

اگرچه صفحه نمایش می میکس 3 آن طور که در برخی رندرها آمده بود، کاملا بدون حاشیه نیست، اما نسبت به عضو قبلی خانواده حاشیه کمتری دارد. مطمئنا چیزی که در زمان رونمایی رسمی از این گوشی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، نحوه تکنولوژی به کار رفته در ماژول نمایش داده شده است.

مشخصات احتمالی شیائومی می میکس 3

اطلاعات در خصوص مشخصات این هندست بسیار کم و ناچیز است. تا لحظه انتشار این خبر صحبت از پردازنده اسنپدراگون 845، هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی است. احتمالا با دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت این دیوایس روبرو باشیم و یک باتری 4000 میلی‌آمپری به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پرونده حسگر اثر انگشت در این اسمارت‌فون نیز به مانند بسیاری از دیگر محصولات حل نشده باقی مانده است، اما با وجود صفحه نمایشگر متحرک باید گفت استفاده از حسگری در پنل پشتی بسیار محتمل خواهد بود.

لین بین پیش از این بیان کرده بود که می میکس 3 از تاریخ سوم اکتبر در دسترس کاربران برای خرید قرار خواهد گرفت. با این وجود در 15 سپتامبر به صورت رسمی رونمایی می‌شود. تاریخی که برای علاقه‌مندان به این حوزه چندان غریب به نظر نمی‌رسد؛ بله، همان هفته‌ای که جانشینان آی‌فون X معرفی خواهند شد. با این حرکت رقابت بین اپل و شیائومی وارد فاز جدیدی خواهد شد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که برتری با کدام شرکت خواهد بود.

1 در مورد “شیائومی می میکس 3 با ارایه راه‌حلی خلاقانه به مصاف با طراحی ناچ می‌رود”

  1. حالا حتما به صورت مکانیکی اتوماتیک که نمیخواد ماژول سلفی پدیدار بشه.
    به نظر من اگر به صورت گوشی های کشویی ماژول دیده بشه هم خیلی بهتره و دوامش از حالت اتوماتیک oppo و mi mix 3
    بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH