لانچر پوکوفون F1 شیائومی برای سایر گوشی‌های هوشمند عرضه شد!

پوکو یک برند جدید متعلق به کمپانی شیائومی است که کار خود را به تازگی آغاز کرده است. هدف کار این مجموعه، طراحی و تولید اسمارت‌فون‌هایی با قدرت بالا و نهایت سرعت است که اولین نمونه آن چندی پیش با نام پوکوفون F1 معرفی شد؛ محصولی خاص و متفاوت از چینی‌ها که در بُعد نرم‌افزاری تفاوت‌های زیادی با دیگر برادرانش دارد.

اگر تا به امروز با یکی از دیوایس‌های شیائومی کار کرده باشید، قطعا متوجه رابط کاربری خاص و متفاوت آن با دیگر یوزر اینترفیس‌های کمپانی‌های تولیدکننده موبایل شده‌اید. با آن‌که نمونه حاضر در این محصول همان MIUI معروف شیائومی است، اما تغییرات اعمال شده در آن منجر به جذابیت و کارایی بیش‌تر این رابط کاربری گشته است. جذابیت‌های پوکوفون F1 به قیمت آن هم سرایت کرده تا با محصولی چشم‌گیر پیش رو باشیم. برچسب قیمتی بسیار پایین این دیوایس مورد توجه خیل عظیمی از کاربران قرار گرفته و آن‌ها را وسوسه کرده تا دست‌پخت جدید شیائومی را بچشند.

همان‌گونه که اشاره کردیم، بخش نرم‌افزاری این محصول عملکرد بسیار خوبی برای دستیابی به سرعت حداکثری داشته که رابط کاربری بهینه شده آن نقشی اساسی در تحقق این رویکرد ایفا کرده است. قابلیت‌های خلاقانه و جالب موجود در رابط کاربری پوکوفون F1 باعث شده که پس از عرضه آن در کشور هند، میل به کاوش بر روی بخش نرم‌افزار این پرچمدار به شکلی عجیب افزایش یابد. اخیرا یک فایل APK عرضه شده که محتوی رابط کاربری گوشی پوکوفون F1 است. با آن‌که این فایل هنوز در فروشگاه گوگل موجود نشده، اما می‌توان آن را از منابع دیگر دانلود کرد.

اگر می‌خواهید لانچر پوکوفون F1 را داشته باشید، فایل APK رابط کاربری این هندست را همین الان از طریق این لینک دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید. البته این فایل تنها ظاهر گوشی شما را تغییر داده و بر دیگر بخش‌ها تاثیری نخواهد داشت. این را هم اضافه کنیم که در حال حاضر این لانچر تنها بر روی گوشی‌های شیائومی و یا دیوایس‌های برخوردار از رابط کاربری MIUI عمل می‌کند. پس اگر جز آن دسته از کسانی هستید که واجد شرایط استفاده از لانچر پوکوفون F1 هستند، وقت را تلف نکنید و اپ‌دراور را در گوشی خود تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH