آپدیت اندروید 8 برای گلکسی J3 2017 سامسونگ

در اقدامی تعجب‌آور، بسیاری (اگر نگوییم تمام) از اسمارت‌فون‌های سری J سامسونگ دیر یا زود به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد. حتی گوشی اقتصادی گلکسی J3 2017 نیز در اقصی نقاط جهان این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. احتمالا بسیاری از شما نمی‌دانید که گلکسی J3 2017 با اسامی متفاوتی بسته به سرویس‌دهنده مخابراتی در ایالات‌متحده آمریکا معرفی شد.

خوشبختانه به‌نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته تا کلیه نسخه‌های گلکسی J3 2017 در ایالات‌متحده را در آینده‌ای بسیار نزدیک به‌روزرسانی نماید. اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی J3 پرایم، گلکسی اکسپرس پرایم 2 و گلکسی امپ پرایم 2 نیز گواهینامه وای‌فای را دریافت نموده و تمامی آن‌ها با سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو عرضه می‌شوند.

نسخه آنلاک‌ شده سامسونگ گلکسی J3 2017 که اکنون در ایالات‌متحده قابل خریداری است نیز این گواهی را دریافت کرده و در صورتی‌که مالک این مدل خاص هستید، انتظار می‌رود که شما هم از به‌روزرسانی اندروید اوریو بهره‌مند شوید.

با این‌حال به‌روزرسانی مذکور هنوز برای دانلود در دسترس قرار نگرفته است. کلیه دارندگان اسمارت‌فون گلکسی J3 2017 در ایالات‌متحده بایستی طی هفته‌های آتی به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH