قابلیت ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام امکان‌پذیر شد

دیگر بر هیچکسی پوشیده نیست که اینستاگرام به آرامی در حال توسعه دایرکت خود به عنوان یک ابزار پیام‌رسان است. با توجه به این که حالا دیگر بیشتر کاربران این نرم‌افزار را نوجوانانی تشکیل می‌دهند که در فیس‌بوک حساب کاربری ندارند یا دیگر از آن استفاده چندانی نمی‌کنند، وجود یک ابزار پیام‌رسان درون برنامه‌ای می‌تواند بسیار برای شرکت مفید باشد.

قابلیت جدیدی که به تازگی در اینستاگرام به این بخش افزوده شده، امکان ارسال گیف است که توسط Giphy پشتیبانی می‌شود. در صورت به‌روزرسانی نرم‌افزار خود می‌توانید از این پس در دایرکت دوستان یا چت‌های گروهی اقدام به ارسال گیف کنید.

برای این منظور در دایرکت دکمه جدیدی اضافه شده است و از این طریق کاربر می‌تواند گیف‌های روز را ارسال کند و یا با یک کلمه کلیدی به جستجوی گیف مورد نظر خود بپردازد و یا حتی به صورت random گیفی را برای سورپرایز کردن مخاطب خود ارسال کند.

اینستاگرام تاکید می‌کند که هر گیف ارسالی نام سازنده خود را نیز خواهد داشت تا بدین ترتیب هم کاربر از خالق فایل گیفی که ارسال می‌کند، آگاه شود و هم تا حدودی از سازندگان محتوا پشتیبانی شود. در همین راستا گزینه‌ای نیز تحت عنوان see all by creator وجود خواهد داشت که با آن می‌توان تمامی گیف‌هایی را که یک کاربر ساخته است، مشاهده کرد. گفتنی است این قابلیت از امروز برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH