به گوگل پلی‌موجی سلام کنید: رقیب سرسخت انیموجی و AR ایموجی از راه رسید!

گوشی‌های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در جریان برگزاری رویداد سالانه سخت‌افزاری گوگل معرفی شدند. این مراسم میزبانان دیگری نیز داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به هوم‌هاب و تبلت پیکسل اسلِیت اشاره کرد. گوگل قابلیت جدیدی به نام Google Playground را نیز به دوربین پیکسل‌های جدید اضافه کرده است. انیموجی و AR ایموجی حالا رقیبی به نام پلی‌موجی را پیش روی خود می‌بینند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در حقیقت Google Playground یک آپدیت بزرگ و نسخه به‌روز AR استیکر با یک نام جدید است؛ قابلیتی که گوگل سال گذشته آن را به همراه پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال معرفی کرده بود. در حالی که AR استیکرها بسیار جالب و جذاب بودند، حالا امسال با ظاهری کمی سفارشی‌تر در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. پلی‌موجی که در قلب قابلیت پلی‌گروند جای گرفته، به شما این امکان را می‌دهد که به صورت زنده و در هر لحظه که بخواهید، با استیکرهای به نمایش در آمده بر روی نمایشگر تعامل کنید. مثلا وقتی سر خود را به یک سمت خم می‌کنید، کاراکتر استیکر گوشی شما نیز سرش را به همان سمت خم خواهد کرد.

این قابلیت به کاربران پیکسل 3 اجازه می‌دهد که به جای برش و یا جاسازی انیمیشن‌های از پیش ساخته بر روی ویدیوهای خود، صحنه‌های منحصر به فرد خودشان را با استیکرها خلق کنند. شما می‌توانید از پلی‌موجی حتی در حالت سلفی نیز استفاده کنید که ایجاد ویدیوهای سرگرم کننده حین تعامل شما با کاراکترهای واقعیت افزوده را آسان‌تر می‌سازد. خوشبختانه سیستم یادگیری ماشینی گوشی گوگل پیکسل 3 کاراکترهای متنوعی را برای بازی کردن شما با استیکرهای واقعیت افزوده شخصی‌تان پیشنهاد می‌دهد. در واقع متناسب با هر کاری که در حال انجام دادنش باشید، پلی‌موجیِ متناسب با آن کار به شما پیشنهاد می‌شود. البته وقتی در حال آشپزی باشید، پیشنهادهای متفاوت‌تری از پلی‌موجی دریافت خواهید کرد!

در حالی که انیموجی و مِموجی اپل و AR ایموجی سامسونگ روز به روز بهتر شده و بر عمومیت آن‌ها افزوده می‌شود، گوگل امیدوار است که پلی‌موجی بتواند یک رقیب قابل اعتماد و مطمئن برای ابزارهای واقعیت افزوده این دو غول دنیای تکنولوژی باشد. پلی‌موجی مشخصا با این دو سیستم تفاوت دارد؛ جایی که شما نمی‌توانید چهره خود را تغییر دهید و یا خودتان را در قالب یک کاراکتر واقعیت افزوده ببینید اما می‌توانید به جای آن با محیط اطراف خود تعامل داشته باشید. ما منتظریم ببینیم که صاحبان پیکسل‌های جدید چگونه از این قابلیت‌های جدید استفاده خواهند کرد و آیا از آن راضی خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH