با بهترین مچ‌بندهای هوشمند در رنج قیمتی زیر ۳ میلیون تومان آشنا شوید (آبان‌ ماه ۹۷)

گجت‌های زیادی به‌طور سالیانه به بازار عرضه می‌شوند که هرکدام سعی در برطرف کردن نیازی از کاربران را دارند. بی‌تردید یکی از نیازهای اساسی ما داشتن فعالیت است که با توجه به سبک زندگی در قرن جدید تحت‌تاثیر قرار گرفته. به‌صورت کلی انسا‌ن‌ها فعالیت بدنی کم‌تری نسبت به گذشته دارند و همین موجب به‌وجود آمدن انواع بیماری‌ها شده. برای این‌که وضعیت سلامتی خود را زیرنظر داشته باشید، پس حتما یک مچ‌بند هوشمند به‌دردتان می‌خورد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین اسمارت‌ بندهای زیر ۳ میلیون تومان آشنا شوید.


گارمین Vivosmart 3 010-01755-02

مچ‌بندهای هوشمند

اگر بخواهیم از برترین اسمارت بندهای بازار نام ببریم، نباید محصولات گارمین را فراموش کنیم. این دسته از گجت‌های بازار با کیفیتی بسیار بالا ساخته می‌شوند و طیف وسیعی از نیازهای کاربران را پوشش می‌دهند. برای مثال به‌لطف Vivosmart 3 010-01755-02 می‌توانید ضربان قلب‌تان را کنترل کرده و در صورت لزوم کارهایی را برای پیشگیری انجام دهید. هم‌چنین این مچ‌بند هوشمند کیفیت خواب کاربر را هم می‌سنجد و آن را با دیگر کاربران مقایسه می‌کند. برای این‌که به چنین اطلاعاتی دسترسی داشته باشید، گارمین اپلیکیشن مخصوصی را برای Vivosmart 3 010-01755-02 در نظر گرفته که قابلیت‌های دستگاه را افزایش می‌دهد. با این اسمارت بند از نوتیفیکیشن‌های موبایل‌تان از جمله پیام‌های شبکه‌های اجتماعی و آخرین تماس‌ها فورا اطلاع می‌یابید. می‌توانید با استفاده از برنامه مخصوص هشدارهایی را تنظیم کنید تا در آن بازه‌های زمانی مچ‌بند شروع به لرزش کند و شما را از خواب بیدار نماید. خو‌ش‌بختانه Vivosmart 3 010-01755-02 مقاومتی در برابر آب شیرین دارد و به این ترتیب می‌توانید از آن در شرایط مرطوب سود جسته و حتی زیر باران از این گجت بهره ببرید. هم‌چنین اسمارت بند گارمین از پلت‌فرم‌های مایکروسافت، گوگل و اپل پشتیبانی می‌کند.

قیمت: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

فیت‌بیت Charge 2

مچ‌بندهای هوشمند

فیت‌بیت یکی از برندهای معتبر حوزه گجت‌های مرتبط با سلامت به حساب می‌آید و تاکنون از محصولات جذابی پرده‌برداری کرده. Charge 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده دیزاینی اسپرت و مناسب ورزشکاران را برای اسمارت بند خود تدارک دیده که بندی ضدحساسیت و نرم دارد. به این ترتیب می‌توانید به‌طور مداوم از Charge 2 بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. فیت‌بیت رنگ‌های متنوعی را هم برای Charge 2 در نظر گرفته که هرکدام مناسب دسته‌ای از کاربران هستند و قادرید با توجه به سلیقه خود مچ‌بند هوشمند آینده‌تان را خریداری نمایید. نمایشگری مجهز به تکنولوژی اولد در محصول به چشم می‌خورد که متون و اعداد را به‌صورت شفاف و واضح نشان می‌دهد. سنسور شمارش‌گر ضربان قلب یکی از قابلیت‌های اساسی Charge 2 شمرده می‌شود که با تکیه بر اطلاعات آن دقیق‌تر وضعیت سلامتی خود را بررسی می‌کنید. به‌عنوان مثال قادرید کیفیت خواب خود را بسنجید و در صورت لزوم مدت زمان خواب خود را کم‌تر یا بیش‌تر کنید.

قیمت: ۲ میلیون تومان

هوآوی TalkBand B3 Lite GRU-B09

مچ‌بندهای هوشمند

هوآوی چند سالی‌ست که به بازار گجت‌های پوشیدنی وارد شده و مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده. اخیرا مچ‌بندهای هوشند هوآوی از کیفیت بالایی برخوردار و به تکنولوژی‌های بسیاری مجهز هستند. نمایشگری با فن‌آوری اولد در TalkBand B3 Lite GRU-B09 به چشم می‌خورد و از سطح روشنایی بسیار بالایی سود می‌برد. در این صورت متون به راحتی خوانده می‌شوند و حتی در زیر نور خورشید مشکل چندانی نخواهید داشت. تولیدکننده چینی محصول خود را در برابر آب شیرین و گردوغبار مقاوم نموده و می‌توانید از اسمارت بند هوآوی در زیر باران و کنار دریا استفاده کنید. ضمنا TalkBand B3 Lite GRU-B09 در عمق‌های کم استخر نیز دوام می‌آورد. با این‌که در دیوایس مذکور امکان نصب سیم‌کارت وجود ندارد، ولی با این همه قادر به پاسخ دادن به تماس‌ها با بهره‌گیری از میکروفون حساس دستگاه خواهید بود. به این ترتیب با یک اشاره می‌توانید به تماس‌های دریافتی پاسخ داده و نیاز کم‌تری به اسمارت فون پیدا کنید. اپلیکیشن مخصوصی برای TalkBand B3 Lite GRU-B09 در نظر گرفته شده تا با آن به اطلاعات جمع‌آوری شده توسط مچ‌بند دسترسی داشته باشید و آن را با دیگر کاربران مقایسه نمایید. شمارش گام‌ها و محاسبه کالری مصرف شده از دیگر ویژگی‌های جذاب مچ‌بند هوشمند هوآوی به شمار می‌روند.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

شیائومی AMAZFIT Arc

مچ‌بندهای هوشمند

شیائومی یکی از کمپانی‌های مورد اعتماد بازار محسوب می‌شود که طیف گسترده‌ای از محصولات را به بازار عرضه می‌کند. از لامپ هوشمند بگیرید تا مچ‌بند هوشمند. کالاهای شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در عین حال با قیمتی رقابتی ارایه می‌شوند. AMAZFIT ARC نیز از این قانون نانوشته پیروی می‌کند. بهره‌گیری از المان‌های طراحی مدرن یکی از نقاط قوت مچ‌بند هوشمند چینی به شمار می‌آید و از این رو نظرات بسیاری را به سمت خود جلب می‌کند. هم‌چنین استفاده از بندهای ضدحساسیت و نرم باعث شده تا AMAZFIT ARC برای ورزشکاران به گزینه‌ای مطلوب مبدل گردد. در نتیجه می‌توانید بدون مشکلی تا ساعت‌ها از اسمارت بند شیائومی استفاده نمایید. خوش‌بختانه این دیوایس در برابر آب شیرین دوام می‌آورد. پس قادرید آن را به استخر برده، به کنار دریا ببرید یا این‌که با آن در زیر باران قدم بزنید و کالری‌های مصرف شده‌ خود را بشمارید!

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH