اخبار جدید از گلکسی S10: نسبت نمایشگر به بدنه 93.4 درصدی و باتری 4000 میلی‌آمپری

درست پس از گذشتن ساعاتی از انتشار اخباری در خصوص جزییات جدید گلکسی S10، حالا اخبار جدیدی از منبعی دیگر در مورد پرچم‌دار سال آینده سامسونگ منتشر شده است.

بر اساس اطلاعاتی که صبح امروز انتشار یافت، شرکت کره‌ای سه مدل از گلکسی S10 را برای سال جدید در دست تولید دارد. دو مدل از این هندست دارای صفحه نمایشی با لبه‌های گرد خواهد بود و مدل سوم دارای صفحه نمایشی فلت است. همچنین گفته شده دوربین سلفی این اسمارت‌فون در پشت صفحه نمایش جمع خواهد شد و شاهد حاشیه‌های بسیار کمی خواهیم بود. بر مبنای اطلاعات جدید منظور از حاشیه‌های بسیار کم نسبت نمایشگر به بدنه 93.4 درصدی است. برای مقایسه بهتر باید گفت نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی گلکسی S9 حدود 83.6 درصد و در اوپو Find X حدود 93.8 درصد است.

در خصوص مشخصات پرچم‌دار جدید سامسونگ، مثل همیشه کاربران می‌توانند بسته به منطقه جغرافیایی منتظر حضور دو پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8150 و اگزینوس 9820 باشند. به لطف معماری 7 نانومتری به کار رفته در پردازنده‌های یاد شده، گلکسی S10 از همیشه قدرتمندتر خواهد بود. از ظاهر اوضاع چنین بر می‌آید که با توجه به مشخصات این هندست و رفع نگرانی کاربران در خصوص انرژی مورد نیاز برای این دستگاه، سامسونگ از یک باتری 4000 میلی‌آمپری در اسمارت‌فون جدید خود استفاده کند. گفتنی است در حال حاضر گلکسی S9 دارای یک باتری 3500 میلی‌آمپری است.

در حالی که تقریبا مدت زمان زیادی مانده است تا کره‌ای‌ها اخبار ذکر شده را با رونمایی از محصول خود تایید کنند، در اخبار آمده است که طراحی نهایی گلکسی S10 برای معرفی در فوریه، نهایتا در نوامبر انتخاب خواهد شد. مدل‌های مختلف گلکسی S10 در شش رنگ مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، سبز و زرد روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH