بهترین قاب‌های محافظ چرمی که می‌توانید برای آی‌فون Xr بخرید!

چندی پیش در خبرها داشتیم که کمپانی اپل هزینه تعمیر نمایشگر و کل بدنه شیشه‌ای گوشی آی‌فون Xr را به ترتیب 199 و 399 دلار اعلام کرد. بنابراین اگر فکر می‌کردید که می‌توانستید اقتصادی‌ترین آی‌فون امسال را بدون قاب محافظ به همراه داشته باشید، سخت در اشتباه بوده‌اید. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا شما را با بهترین قاب‌های محافظ چرمی مناسب برای گوشی آی‌فون Xr آشنا کنیم.

حقیقت این است که هیچ چیز مانند یک قاب چرمی نمی‌تواند هم نقش حفاظتی و هم زیباسازی ظاهر یک گوشی هوشمند را به خوبی ایفا کند. از آن‌جایی که گوشی آی‌فون Xr در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد، لذا قاب‌های رنگی و شیکی برای آن در نظر گرفته شده که هم از مواد طبیعی تولید شده و هم عمر بالایی دارند. کمی قبل‌تر و در یک مقاله جداگانه، بهترین قاب‌های چرمی متناسب با گوشی آی‌فون Xs را خدمت شما عزیزان معرفی کرده بودیم. حال قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین قاب‌های محافظ چرمی بپردازیم که می‌توانید برای گوشی آی‌فون Xr بخرید.


«Case-mate Barely There Leather Case»

اگر برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم جانبی را بشناسید، در این صورت نیازی به معرفی Case-mate نخواهد بود. سری Barely There leather از سری قاب‌های محافظ این تولیدکننده، جزو بهترین نمونه‌های موجود در بازار بوده و این مدل خاص با ضخامت 2 میلی‌متری خود، از بهترین قاب‌های چرم اصل با ضخامت کم به شمار می‌رود. نکته جالب توجه درباره این قاب، این است که نه تنها دکمه‌ها و پورت‌های آن به خوبی در دسترس کاربر قرار دارد، بلکه حضور آن هیچ مانعی برای بهره گرفتن از شارژ وایرلس نخواهد بود و حتی با وجود این قاب نیز می‌توانید گوشی خود را به صورت بی‌سیم شارژ کنید.


«Mujjo Full Leather Wallet Case»

تقریبا همه افراد کمپانی Mujjo را به خاطر عرضه قاب‌های چرمی برای تمام مدل‌های آی‌فون می‌شناسند. این کمپانی گوشی آی‌فون Xr را نیز از قاب‌های چرمی خودش بی‌نصیب نگذاشته و قاب محافظ فوق را برای آن در نظر گرفته است. این قاب محافظ با میکروفیبرهای ژاپنی بافته شده تا از سایش‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید. قاب مورد نظر تنها 1 میلی‌متر ضخامت داشته اما همانند یک دستکش گوشی شما را پوشش داده و از آن محافظت خواهد کرد.

جدای از برش‌های دقیقی که برای پورت‌ها و سنسورها ایجاد شده و پوششی که برای دکمه‌ها لحاظ شده، در تولید این قاب از مواد ممتازی استفاده شده تا ظاهر مدرن آن با بهره‌گیری از چرم خالص حفظ شود. کمپانی Mujjo از چرم گیاهی (سبزیجات دباغی شده) در تولید این قاب محافظ بهره برده تا استقامت و پایداری آن را افزایش دهد. این تولیدکننده، کیفیت این محصول را تضمین کرده و قول داده که پس از مدتی استفاده، حتی بر عیار آن افزوده شود.


«Nomad Rugged Leather Case»

اگر به دنیای چرم علاقه داشته باشید، بعید است که نام کمپانی معروف Horween به گوش‌تان نخورده باشد. این کمپانی یک از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان چرم در واشنگتن آمریکا بوده و محصولاتی با بهترین کیفیت را تولید می‌کند. حال کمپانی مشهور Nomad که یکی از بزرگان بخش لوازم جانبی است، از چرم‌های تولیدی این کمپانی برای تولید قاب محافظ فوق بهره گرفته تا رسما با یک قاب شیک، باکلاس و البته باکیفیت روبرو باشیم.

جدای از خواص همیشگی چرم و این‌که در این قاب از بهترین مواد اولیه بهره گرفته شده، باید بدانید که این قاب نازک‌تر از همیشه تولید شده، اما همانند مدل‌های قبلی خود می‌تواند محافظت از دستگاه شما را هنگام افتادن حتی از ارتفاع دو متری تضمین کند. این قاب سفت و سخت یکی از بهترین‌ها در بخش حفاظت و مقاومت بوده و نه تنها ظاهر خاص و زیبایی دارد، بلکه وظیفه حفاظت از دیوایس شما را نیز انجام خواهد داد.


«Vaja Grip Leather Case»

قاب‌های محافظ کمپانی Vaja به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، همواره قیمتی فراتر از هم‌نوعان خود داشته‌اند. این قاب محافظ جزو بهترین‌ها بوده و آمده تا گوشی شما را هم زیبا نگه دارد، هم امنیت آن را تضمین کند. همان‌گونه که اپل گوشی آی‌فون Xr را در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد کرد، این کمپانی نیز رنگ‌های آبی، قرمز، زرد، نارنجی و سفید را برای این قاب در نظر گرفته تا متناسب با رنگ گوشی خود، یک مدل را انتخاب کنید. در خبرها داشتیم که مدل قرمز رنگ آی‌فون Xr با استقبال بسیار بالایی روبرو شده که این موضوع را از پیش‌فروش بالای رنگ قرمز این قاب محافظ نیز می‌توان متوجه شد. رنگ آبی نیز با استقبال خوبی روبرو شده، اما مدل زرد رنگ جلوه زیباتری از هر دو دارد.


«Burkley Leather Snap-On Case»

حالا که با مدل‌های نسبتا گران‌قیمت بالا آشنا شدید، شما را با یک قاب کلاسیک از Burkley آشنا خواهیم کرد که با تلفیقی از چرم و سپر لاستیکی و قیمتی کم‌تر از نمونه‌های بالا، امنیت گوشی آی‌فون Xr شما را تضمین خواهد کرد. چرم به کار رفته در این قاب کاملا اصل بوده و رنگی قهوه‌ای مایل به زرد دارد. بد نیست اشاره کنیم که هر چه از عمر این قاب بگذرد و بیش‌تر از آن استفاده کنید، کیفیت و عیار آن افزایش خواهد یافت. بخش کناری از جنس لاستیک بوده و بخش مرکزی از چرم خالص (از نوع جیر) تولید شده است. ضمن آن‌که یک لایه به این بخش اضافه شده تا از سایش و تکه‌تکه شدن آن جلوگیری شود. این قاب تمام بخش‌های کناری و پشتی آی‌فون Xr را پوشش داده و برخلاف بسیاری از هم‌نوعان خود، با استاندارد Qi و شارژ بی‌سیم سازگاری کامل دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH