هواوی

یک گوشی ناشناس هواوی در FCC مشاهده شد

طبق آخرین اطلاعات یک گوشی جدید و ناشناس از شرکت هواوی با اسم رمز DUB-LX3 در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در حال طی مراحل دریافت گواهینامه و مجوز است. به غیر از شماره و اسم رمز گوشی، بر اساس جزییات مندرج در گواهی مجوز، این دستگاه مجهز به یک باتری 3900 میلی‌آمپری خواهد بود.

هواوی

با توجه به اسم رمز DUB-LX3 که شرکت هواوی برای این مدل برگزیده است، می‌توان احتمال داد طبق شایعات منتشر شده، از گوشی‌های سری Y هواوی باشد. به خصوص مدل 2019 Y7 Prime هواوی که قرار است در آینده نزدیک معرفی گردد. البته این مدل را بسیاری به نام Y9 2019 نیز می‌شناسند. ولی به احتمال بسیار زیاد، گوشی DUB-LX3، نسخه 2019 مدل Y7 Prime هواوی است که به منظور عرضه در سراسر جهان تولید خواهد شد. مدل‌هایی که برای عرضه در چین تولید شده‌اند دارای اسم رمز‌های DUB-AL00 ،DUB-TL00 و DUB-AL20 هستند که با نام تجاری Enjoy 9 شناخته می‌شوند.

براساس شایعات این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 6 اینچی است و از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 850 SoC کوالکام بهره خواهد برد. 3 تا 4 گیگابایت رم داشته و در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی تولید می‌گردد. گفته می‌شود این هندست به دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در قسمت جلو مجهز است. هیچ اطلاعاتی نیز از زمان دقیق رونمایی آن منتشر نشده است. با این وجود ممکن است در اواخر ماه دسامبر شاهد معرفی آن باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH