G7 ThinQ

ال‌جی G7 هم مشکل بوت‌لوپ دارد؛ تحقیقات ال‌جی برای حل مشکل آغاز شده است

بوت‌لوپ مشکلی است که در چند سال اخیر بلای جان بسیاری از پرچمداران کمپانی ال‌جی هم‌چون گوشی ال‌جی G5 بوده است. پس از آن‌که تب این نقص آزاردهنده چند وقتی فروکش کرده بود، حال گزارش بسیاری از کاربران گوشی ال‌جی G7 حکایت از این دارد که مشکل بوت‌لوپ بار دیگر به پرچمداران این کمپانی کره‌ای برگشته است.

آن طور که از گزارش تعداد زیادی از کاربران این دستگاه در انجمن‌های ردیت و XDA-Developers بر می‌آید، ظاهرا پرچمدار جدید ال‌جی نیز با مشکل بوت‌لوپ مواجه شده است. به نظر می‌رسد این نقص بسیار گسترده بوده و با توجه به تعدد شکایت‌هایی که از هفته گذشته توسط کاربران گزارش شده، کاملا جدی است. حتی کاربران ویدیویی از یک نمونه مواجهه شده با مشکل بوت‌لوپ را نیز ضبط و به اشتراک گذاشتند. بد نیست بدانید مشکل بوت‌لوپ به این معناست که گوشی تلفن همراه نتواند مراحل بوت یا همان راه‌اندازی اولیه را تکمیل کرده و با توقف در مرحله راه‌اندازی، عملا به یک آجر پاره تبدیل خواهد شد. در ویدیوی منتشر شده مشاهده شد که کاربران حتی با خاموش و روشن کردن‌های متوالی نیز نتوانستند گوشی خود را راه‌اندازی کرده و از شر بوت‌لوپ خلاص شوند.

نکته جالب توجه درباره بروز این نقص، درگیر شدن کاربران مدل‌های لاک‌شده از سوی اپراتور T-Mobile در قاره اروپا بوده است. در حقیقت افرادی که با این مشکل مواجه شدند، کاربرانی بودند که از مدل‌های لاک‌شده گوشی ال‌جی G7 در کشورهایی مانند آلمان، هلند، بلغارستان و … استفاده می‌کردند. خوشبختانه این کمپانی خیلی سریع به این مسئله ورود کرده و قول داده که به زودی این مشکل را رفع کند. یکی از مدیران ال‌جی به نام Jeroen Peeters در همین خصوص اظهار داشت: «ما این را بسیار آزاردهنده می‌دانیم که چنین مشکلاتی بوجود می‌آیند. به همین دلیل، ما اولویت ویژه و نگاه خاصی به علل ایجاد و راه‌حل برطرف این نقص در هر دو منطقه کره و اروپا خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH