با بهترین تلویزیون‌های دوو آشنا شوید (آذرماه 97)

تلویزیون‌ها یکی از گجت‌های دوست‌داشتنی شمرده می‌شوند که مدل‌های مختلفی از آن‌ها طی چندین سال گذشته معرفی شده. در گذشته شاهد تلویزیون‌هایی با نمایشگر کاتودی بودیم و حالا دیسپلی‌هایی با تکنولوژی اولد و میکرو ا‌ل‌ای‌دی به چشم می‌خورند. از طرفی در حال حاضر این دستگاه‌ها به دیوایس‌هایی مالتی‌مدیا تبدیل شده‌اند که می‌توانند اپلیکیشن‌های مختلف را اجرا کنند و میزبان بازی‌های با گرافیک بالا باشند. اگر شما قصد خرید چنین محصولاتی را دارید، در نتیجه نباید از مدل‌های دوو غافل شوید. در ادامه چهارتا از بهترین تلویزیون‌های این برند مشهور و معتبر را لیست کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.


DUHD-49H7000-DPB

دوو

دیزاین برای تک‌تک محصولات دیجیتالی از اهمیت بالایی برخوردار است و برای همین دوو به این موضوع توجه نموده و از یک طراحی مدرن و چشم‌گیر برای DUHD-49H7000-DPB بهره برده. این دیزاین نظر هر کسی را جلب می‌کند و هم‌چنین تجربه استفاده از دستگاه را تا حد زیادی ارتقا داده. برای مثال حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر به شما این امکان را می‌دهند تا با کم‌ترین مزاحمت به تماشای محتوای مورد علاقه بپردازید و از این رو بازی‌ها و فیلم‌ها با جذابیت بیش‌تری همراه هستند. دیگر المان‌ها نیز در DUHD-49H7000-DPB مدرنیزه شده‌اند تا این مدل به خانه‌تان زیبایی دوچندانی ببخشد. اما جدای از این، مسئله اصلی در تلویزیون‌ها صفحه‌نمایش است که دوو آن را اولویت نخست خود قرار داده. نمایشگر تقریبا ۵۰ اینچی دیوایس بازی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند و دیدن مسابقات در این صفحه غول‌پیکر با هیجان بیش‌تری همراه است. گفتنی‌ست تکنولوژی ال‌ای‌دی به کار رفته در این محصول باعث رنگ‌های چشم‌گیر تلویزیون شده و از طرفی روشنایی را افزایش داده. در نتیجه دیدن محتوا در DUHD-49H7000-DPB به خاطره‌ای فراموش‌ناشدنی تبدیل خواهد شد. رزولوشن 4K دستگاه این نوید را می‌دهد که فیلم‌ها بدون کم و کاست نشان داده می‌شوند و به زبانی دیگر چیزی را از دست نمی‌دهید. اسپیکرهای قدرت‌مند DUHD-49H7000-DPB موسیقی‌ها را با کیفیت بالا پخش نموده و ناگفته نماند همراهی این بلندگوها، استفاده از تلویزیون دوو را خاطره‌انگیز می‌کند.

قیمت: ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

DLE-55H1800-DP‌B

دوو

چیزی که بیش‌تر کاربران به آن توجه می‌کنند، اندازه نمایشگر تلویزیون است. به‌همین خاطر تولیدکنندگان در تلاش‌اند محصولات خود را با دیسپلی‌هایی غول‌آسا معرفی کنند که نگاه یوزر را می‌ربایند و فروش بالایی را برای کمپانی رقم می‌زنند. دوو نیز به این مسئله توجه زیادی کرده و از این رو DLE-55H1800-DP‌B را با صفحه‌نمایشی ۵۵ اینچی به بازار عرضه نموده. مدل مذکور از تکنولوژی ال‌ای‌دی سود می‌برد که روشنایی بالایی را برای پنل به ارمغان آورده و هم‌چنین رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیزی نشان داده می‌شوند. در نتیجه محتواها جذاب‌تر خواهند شد و چشمان کاربر به این صفحات خیره می‌گردد. اما نباید رزولوشن فول اچ‌دی را فراموش کنیم. تولیدکننده با بهره‌گیری از این کیفیت، جزئیات رضایت‌بخشی به‌نمایش گذاشته که نیاز اکثر کاربران را پوشش می‌دهد. ولی چیزی که این مدل را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند، اسپیکرهای قدرت‌مندی هستند که در پشت بدنه به کار گرفته شده. چنین بلندگوهایی موسیقی‌ها را با تمام جزئیات پخش می‌کنند و چیزی را از قلم نمی‌اندازند. به این ترتیب موزیک متن فیلم‌ها با باس مطلوب و با کیفیت اچ‌دی پلی می‌گردند.

قیمت: ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

DLE-50H2200-DPB

دوو

این تلویزیون دوو از ارزش خرید بالایی بهره‌مند است. چراکه با پرداخت مبلغ نسبتا کمی، یک دیوایس عظیم‌الجثه گیرتان می‌آید که از هر لحاظ نیازهای شما را برطرف می‌کند. پیش از هر چیزی، نمایشگر ۵۰ اینچی دستگاه نظرها را جلب می‌کند و از این رو به انتخاب اول یوزرها تبدیل می‌شود. هم‌چنین استفاده از فن‌آوری ال‌ای‌دی یکی از نقاط قوت DLE-50H2200-DPB به حساب می‌آید که روشنایی زیادی را برای صفحه‌نمایش به ارمغان آورده. از طرفی رنگ‌ها به‌طور جذاب‌تری نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی نشان داده می‌شوند که همین موضوع زیبایی تصاویر را دوچندان می‌کند. اسپیکرهای توان‌مند به نکته مثبت بزرگی در DLE-50H2200-DPB تبدیل شده‌اند که جز دلایل خرید این مدل نیز محسوب می‌شوند. پس موسیقی متن فیلم‌ها با هیجان بیش‌تری پخش می‌شود و لذت بازی‌ها و انیمیشن‌ها افزایش می‌یابد. استانداردهای مختلف هم به‌ کمک این بلندگوها آمده‌اند تا موزیک‌ها به‌طور کامل و با جزئیات تمام پلی گردند.

قیمت: ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

DLE-43H1800-DPB

دوو

اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید یک تلویزیون بپردازید و در عین حال به‌دنبال مدلی با قابلیت‌های بی‌‌شمار هستید، حتما این مدل را در سبد خرید خود قرار دهید. تولیدکننده با بهره‌گیری از یک نمایشگر تقریبا ۴۵ اینچی و با تکنولوژی ال‌ای‌دی تجربه‌‌ای جذاب از محتواها را ارایه می‌دهد. به‌ لطف این فن‌آوری روشنایی صفحه تا حد قابل توجهی افزایش یافته و جزئیات زیادی از تصاویر را خواهید دید. رزولوشن فول اچ‌دی امکان دیدن ریزه‌کاری‌های فیلم، انیمیشن و بازی‌ها را فراهم می‌کند و چیزی را از دست نخواهید داد. اسپیکرهای قدرت‌مند نوید صدایی شفاف و واضح را می‌دهند و موسیقی متن فیلم‌ها با میزان باس مناسب و جزئیات بالا پخش خواهند شد. گفتنی‌ست دو درگاه یو‌اس‌بی برای‌تان تعبیه گشته تا بدون دردسر فلش‌مموری خود را به تلویزیون وصل کنید و برنامه مورد علاقه‌تان را تماشا نمایید.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

1 در مورد “با بهترین تلویزیون‌های دوو آشنا شوید (آذرماه 97)”

  1. با سلام
    بنده تلویزیون LED هوشمند دوو با کیفیت ۴k گرفتم خیلی مزخرفه
    کانالها قابل ویرایش نیست و ترتیبشون بهم میریزه
    ال سی دی آن از دو طرف سیاه شده
    پشتیبانی و خدمات پس از فروش خیلی ضعیفه.

    9
    27

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH