آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اکسپریا XZ4 سونی

چندی پیش بود که موجی از تصاویری که گفته می‌شد متعلق به اکسپریا XZ4 است، فاش شد. حالا در ادامه رندرهای جدید دیگری از اسمارت‌فون جدید سونی لو رفته که هندست را تقریبا از تمامی جهات نشان می‌دهد و تصور ما را از این گوشی کامل می‌کند. تصاویر جدید اکسپریا XZ4 توسط توییتریت مشهور UniverseIce به اشتراک گذاشته شده و منبع مشخصی ندارد.

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، پرچم‌دار جدید ژاپنی‌ها درون یک قاب قرار دارد و همین مورد احتمال مربوط به این که این رندرها توسط یک سازنده قاب گوشی ایجاد شده باشد را افزایش می‌دهد. در این تصویر کاملا مشخص است که اکسپریا XZ4 دارای دوربینی سه‌گانه خواهد بود که در پشت دستگاه کمی بیرون‌زدگی دارد. همچنین طراحی آن نیز بلند و باریک است. در شایعات آمده بود که صفحه نمایش این هندست 6.5 اینچی و دارای نسبت 21:9 خواهد بود.

بر اساس تصاویر، تمامی دکمه‌های فیزیکی در لبه سمت راست گوشی قرار دارند. درگاهی نیز در پایین اسمارت‌فون وجود دارد که ظاهرا USB-C باشد. چیز زیاد دیگری نمی‌توان از تصویر به دست آورد، اما با توجه به تب تند پردازنده اسنپدراگون 855 در سال 2019، به نظر می‌رسد شاهد حضور آخرین دستپخت کوالکام به عنوان قلب تپنده پرچم‌دار سونی باشیم.

بر اساس شنیده‌ها از اکسپریا XZ4 در ماه فوریه و طی نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد شد، اما مطمئنا تا آن زمان اطلاعات و تصاویر دیگری نیز از این هندست انتشار خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH