مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7 به لطف اسناد وب‌سایت TENAA فاش شد

یکی دو روز پیش دیوایسی که به نظر می‌آمد گوشی شیائومی ردمی 7 و یا شیائومی ردمی 7 پرو باشد، در وب‌سایت رگلاتوری چین یا همان TENNA ظاهر شد. البته این حضور تنها با تصویری همراه بود که در کنارش هیچ جزئیاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه منتشر نشده بود. حال صفحه مورد نظر به‌روزرسانی شده و اکنون بخش اعظمی از مشخصات سخت‌افزاری این اسمارت‌فون آشکار شده است. با ادامه این مطلب همراه آی‌تی‌رسان باشید.

این دیوایس که با شماره مدل M1901F9T به ثبت رسیده، مجهز به یک چیپست هشت هسته‌ای است که حداکثر فرکانس آن 2.3 گیگاهرتز خواهد بود. ظاهرا شیائومی قصد دارد این محصول را با سه پیکربندی عرضه کند؛ نسخه اول با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، نسخه دوم با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه سوم با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی! هم‌چنین انتظار داریم یک نمایشگر 5.84 اینچی از نوع ال‌سی‌دی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9 در این گوشی به‌کار گرفته شود.

همان‌گونه که در تصویر پنل جلویی این هندست مشخص است، دوربین سلفی شیائومی ردمی 7 در مرکز حاشیه فوقانی قرار گرفته که این موضوع نشان می‌دهد گجت فوق به عنوان اولین اسمارت‌فون شیائومی، دارای یک برش ناچ بسیار کوچک و قطره مانند در بالای نمایشگرش خواهد بود. در قاب پشتی این هندست می‌توان دوربین دوگانه‌ای را در قسمت فوقانی و متمایل به سمت چپ این قاب مشاهده کرد که چینشی همانند دوربین‌های آی‌فون 10 دارد. ظاهرا دوربین اصلی این مجموعه رزولوشن 12 مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی نیز نمونه‌ای 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر موارد مورد ذکر درباره گوشی شیائومی ردمی 7 می‌توان به سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری MIUI، باتری 2,900 میلی آمپر ساعتی، ابعاد 147.7 در 71.9 در 7.8 میلی‌متری و وزن 150 گرمی اشاره کرد. به علاوه، این محصول دارای حداقل یازده رنگ مختلف خواهد بود که به نوبه خود یک رکورد در این زمینه محسوب می‌شود. این رنگ‌ها عبارتند از: مشکی، سفید، آبی، قرمز، زرد، صورتی، سبز، طلایی، نقره‌ای، خاکستری و بنفش. بد نیست بدانید شیائومی قصد دارد چهار روز دیگر رویدادی را برگزار کند تا در آن از گوشی شیائومی پلی رونمایی به عمل آید. دور از انتظار نیست که این کمپانی چینی قصد داشته باشد گوشی ردمی 7 را نیز در همین مراسم معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH