آخرین اطلاعات و آمارها درباره گوشی گلکسی M20 سامسونگ را از اینجا بخوانید

همان‌گونه که در روزهای گذشته بیان کردیم، کمپانی سامسونگ قصد دارد سری جدیدی به نام گلکسی M را به کلکسیون اسمارت‌فون‌های خود اضافه کند که در واقع نسل جدید گوشی‌های میان‌رده این کمپانی محسوب می‌شوند. از قرار معلوم، دو گوشی با نام‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 دو عضو نخست این سری هستند که مطابق آخرین اخبار، در روزهای ابتدایی سال 2019 میلادی از آن‌ها رونمایی به عمل خواهد آمد. در این مطلب قصد داریم آخرین اطلاعات و آمارها درباره گوشی گلکسی M20 را به سمع و نظر شما عزیزان برسانیم. پس تا پایان همراه آی‌تی‌رسان باشید.

علاوه بر این دو دیوایس، به نظر می‌رسد عضو سومی با نام گلکسی M30 نیز در راه است که پس از دو گوشی فوق معرفی خواهد شد. آن‌طور که در گزارشات اخیر اعلام شده، سامسونگ قیمت‌گذاری این سری را به شکلی انجام داده که گوی سبقت را از دیوایس‌های میان‌رده دیگر کمپانی‌های رقیب خصوصا چینی‌ها برباید. برگردیم به سوژه اصلی این مطلب؛ جایی که در ادامه درز مشخصات سخت‌افزاری گلکسی M20، جدیدترین رندر این محصول نیز بر اساس تصویر منتشر شده از قاب محافظ آن توسط وبلاگ آلمانی All About Samsung در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

همان‌گونه که در تصویر فوق مشخص است، گلکسی M20 اولین اسمارت‌فون سامسونگ خواهد بود که برش ناچ در بالای نمایشگرش خواهد داشت. این برش قطره‌مانند که اصطلاحا به آن waterdrop notch نیز گفته می‌شود، در حقیقت نمایشگری از نوع اینفینیتی U سامسونگ بود که چندی پیش به همراه چند نوع نمایشگر جدید دیگر، در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ به نمایش گذاشته شد. البته این نوع نمایشگرها مورد تازه‌ای نبوده و پیش از این آن را در گوشی‌هایی هم‌چون وان‌پلاس 6T و هواوی میت 20 ایکس دیده بودیم. مطابق آخرین اطلاعات منتشر شده، نمایشگر این دیوایس یک نمونه ال‌سی‌دی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) خواهد بود که اندازه‌ای بین 6 تا 6.4 اینچ خواهد داشت. برخی منابع اندازه این پنل را 6.3 اینچ اعلام کرده‌اند.

هم‌چنین گفته شده که ابعاد کلی این دستگاه برابر با 156.3 در 74.5 در 8.8 میلی‌متر خواهد بود. به نظر می‌رسد چیپست نسبتا پرقدرت اگزینوس 7885 (که آن را در گوشی‌های سری گلکسی A8 2018 دیده بودیم) قلب تپنده میان‌رده جدید سامسونگ خواهد بود. علاوه بر این، پیش‌بینی شده که گلکسی M20 دارای یک نسخه پایه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک نسخه دیگر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد. اما موردی که شاید خوشایندترین خبر درباره گلکسی M20 باشد، احتمال تجهیز آن به یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی است.

در بخش تصویربرداری، انتظار داریم دوربین اصلی دوگانه متشکل از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سلفی برای گلکسی M20 در نظر گرفته شده باشد. شاید تنها نکته منفی درباره این محصول، بهره‌مندی آن از اندروید 8.1 اوریو باشد که با وجود گذشت چند ماه از عرضه نسخه نهایی اندروید 9، برای محصولی که در سال 2019 عرضه می‌شود قابل قبول نیست. در برخی منابع اعلام شده که قیمت این دستگاه در کشور هند برابر با 210 دلار خواهد بود. ظاهرا این دیوایس ابتدا در کشور هند عرضه شده و سپس وارد دیگر بازارها خواهد شد.

بنچمارک منتسب به گلکسی M10

در خصوص دیگر عضو این خانواده یعنی گلکسی M10 هم باید بگوییم که این گجت از نظر رده کیفی یک درجه پایین‌تر از گلکسی M20 قرار داشته و یک محصول کاملا رده‌پایین خواهد بود. آخرین خبر درباره گلکسی M10، دریافت مجوزهای اتحادیه وای‌فای توسط این دستگاه بود که مطابق اسناد آن، میان‌رده جدید سامسونگ فقط یک باند 2.4 گیگاهرتزی برای وای‌فای داشته و همانند برادرش با اندروید 8.1 اوریو عرضه خواهد شد. از دیگر موارد مورد اشاره درباره این هندست می‌توان به بهره‌مندی آن از چیپست اگزینوس 7870 (به‌کار رفته در گوشی‌هایی هم‌چون گلکسی J5 2017، گلکسی A6 و سری گلکسی J7)، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی اشاره کرد. قیمت این محصول نیز در کشور هند حدودا 140 دلار خواهد بود. انتظار داریم رنگ‌های آبی و خاکستری تیره از گزینه‌های رنگی گوشی‌های سری گلکسی M باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH