پروژکتور Cinebeam laser ال‌جی قادر به ایجاد تصویری 90 اینچی با کیفیت 4k است!

ال‌جی ثابت کرد برای ایجاد یک تصویر بزرگ با کیفیت نیاز به هیچ چیزی ندارد! این شرکت در حال تدارک مقدمات معرفی نسل دوم پروژکتور‌ Cinebeam Laser 4K در رویداد بزرگ ماه آینده CES 2019 واقع در شهر لاس‌وگاس آمریکا است. طبق گفته ال‌جی پروژکتور طراحی شده در این نسخه، قادر خواهد بود یک تصویر 90 اینچی بسیار با کیفیت را بر روی هر سطح مسطحی ایجاد نماید در حالی که دستگاه تنها در 5 سانتیمتری از دیوار قرار گرفته است!

Cinebeam

برای عملی کردن این قابلیت شرکت از فناوری Ultra Short Throw با نام اختصاری UST، استفاده کرده است. در حقیقت باید اعتراف کرد UST توانسته است مشکلات پیشین چنین کاری را برطرف سازد و دیگر نیازی به استفاده از پروژکتور‌های اعصاب‌خوردکن و بی‌کیفیت قدیمی نیست. تنظیمات و زاویه‌بندی‌های وقت‌گیر نیاز ندارد و به راحتی یک تصویر کامل را بر روی دیوار یا پرده ایجاد می‌نماید.

دستگاه LG Cinebeam به فضای بسیار کمی نیز برای راه‌اندازی نیاز دارد و مشکلات سایه‌اندازی و عبور افراد یا سخنران از جلوی پروژکتور‌های استاندارد فعلی را ندارد. به علاوه اگر فاصله را کمی از سطح افزایش دهید و از هر طرف تنها حدود بیست سانتیمتر فضا در اختیارش بگذارید یک تصویر روشن، بسیار باکیفیت و 120 اینچی را بر روی دیوار خلق خواهد کرد!

آخرین نسل از Cinebeam قادر به ارایه تصویری با وضوح تصویر 4k و لومن 2500 ANSI است. در شرایط فعلی کیفیت پروژکتور‌ها در حدی نیست که بتوانند در پروژه‌های حرفه‌ای و خاص مورد استفاده قرار بگیرند ولی این محصول می‌تواند جای خالی چنین تجهیزاتی را پر کند. به خصوص اگر دقت رنگ‌ها از اهمیت خاصی برخوردار باشند این دستگاه با توجه به دامنه وسیع طیف رنگی و فناوری بالای خود قادر به نمایش دقیق رنگ‌ها مخصوصا رنگ سیاه مطلق، در تصویر نمایش داده شده است.

همچنین با توجه به اندازه بسیار جمع‌و‌جور آن در اتاق‌هایی با فضای کوچک نیز به راحتی می‌توان آن را قرار داد. حتی برای اتاق‌های بازی و دفاتر فنی مهندسی که اغلب نیاز به پخش تصاویر با اندازه بزرگ دارند، بسیار کارایی دارد. نکته قابل توجه در رابطه با Cinebeam Laser 4K، برخورداری از فناوری هوش مصنوعی است که به لطف این قابلیت به یک پروژکتور هوشمند تبدیل شده است و می‌تواند فرمان‌های صوتی را درک و اجرا نماید و تجربه لذت بخش کنترل از راه دور بدون دست زدن به کنترلر‌ راه دور را برای کاربران فراهم آورد!

Cinebeam

هوش مصنوعی Solution ThinQ ال‌جی به کار رفته در این پروژکتور قادر است دستوراتی مانند “از یوتیوب یک ویدیوی یوگا را پخش کن” و یا  “پروژکتور را بعد از تمام شدن فیلم خاموش کن” را اجرا کند. کنترل از راه دور علاوه بر صحبت کردن، ژست‌های حرکتی‌ـ‌کنترلی را نیز شامل می‌شود و شما می‌توانید تنها با نشان دادن آنها دستگاه را بدون دست زدن به حتی یک دکمه کنترل نمایید!

این پروژکتور در نمایشگاه CES 2019 که از روز هشت ژانویه آغاز به کار می‌کند، به نمایش در خواهد آمد ولی هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه آن در بازار یا حتی قیمت احتمالی آن منتشر نشده است. ولی با توجه به قابلیت‌های فوق‌العاده دستگاه، اگر قیمت معقولی هم برایش در نظر گرفته شود، انتظار می‌رود مورد استقبال ویژه‌ای قرار بگیرد و مهمان خانه‌های بسیاری از مردم گردد. تا آن زمان باید منتظر اطلاعات تکمیلی شرکت ال‌جی در ماه آینده بمانیم.

1 در مورد “پروژکتور Cinebeam laser ال‌جی قادر به ایجاد تصویری 90 اینچی با کیفیت 4k است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH