فورتنایت

اجرای فورتنایت با نرخ 60 فریم بر ثانیه در گوشی‌های iOS

به وضوح روشن است که فورتنایت به یکی از نماد‌های سال 2018 تبدیل شده است: یک بازی فوق‌العاده که ساعت‌ها بازی کردن با آن نه تنها خسته‌کننده نیست بلکه خستگی را نیز از تن در می‌آورد. حتی انجام بازی بر روی گوشی‌های موبایل هم لذت‌بخش است. اما خبری خوب برای اپل دوستان رسیده است، از هم اکنون می‌توانید این نبرد هیجان‌انگیز و خلاقانه سبک Battle Royale را به لطف شرکت Epic Games بر روی دستگاه‌های iOS روان‌تر و بهتر اجرا کنید.

فورتنایت

حالا فورتنایت این اجازه را به کاربران محصولات اپل می‌دهد تا بازی را با نرخ سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا نمایند. در حقیقت این امکان به دلیل تراشه قدرتمند A12 اپل که بر روی آخرین محصولات ساخت شرکت از جمله مدل‌های آی‌فون XS، آی‌فون XS Max، آی‌فون XR و همین‌طور آخرین آی‌پد‌ها نصب شده، ایجاد گشته است. عملکرد بازی در این نسخه iOS بسیار نزدیک به کنسول‌های بازی است و شاید تنها در جزئیات ریز و برخی افکت‌ها ضعیف‌تر باشد. با این حال نسخه iOS کاملا قادر به اجرای بازی با نرخ سرعت 60 فریم در ثانیه مشابه با کنسول بازی است.

متاسفانه به نظر می‌رسد کاربران اندروید همچنان باید برای دریافت این ویژگی صبر کنند، زیرا به نظر می‌رسد بهترین پرچم‌داران گوشی‌های اندرویدی هنوز هم قدرت کافی برای کشش 60 فریم بر ثانیه را ندارند. هر چند امیدواریم با انجام برخی تغییرات و به‌روزرسانی‌ها در گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی این امکان نیز به زودی فراهم شود. به علاوه با ورود پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپ‌دراگون 855 این انتظار می‌رود شرایط اجرای بازی با این نرخ سرعت نیز محیا گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH