به‌روزرسانی اندروید پای زودتر از موعد مقرر برای گلکسی نوت 9 منتشر شد

اندروید پای یا همان نسخه نهم اندروید از اگوست سال 2018 برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است، اما تولیدکنندگان اسمارت‌فون باید زمان نسبتا زیادی را صرف آزمایش‌های مختلف و در نهایت ارایه این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های خود کنند. یکی از این شرکت‌ها سامسونگ است که بار انتقاد کاربران خود را همیشه در این زمینه به دوش می‌کشد. برخی از محصولات این شرکت کره‌ای به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت کرده‌اند و برخی دیگر نیز همانند گلکسی نوت 9 همچنان منتظر بوده‌اند.

حال به نظر می‌رسد این انتظار برای دارندگان آخرین پرچم‌دار سامسونگ به پایان رسیده است؛ یا حداقل بر اساس گزارشات در کشور آلمان کاربران می‌توانند به‌روزرسانی اندروید 9 را دریافت کنند. این در حالی است که بسیاری از کاربران منتظر نسخه بتای اندروید پای برای این هندست بودند، اما نسخه پایدار آن به همراه بسته امنیتی ماه ژانویه در اختیار کاربران کشور آلمان قرار گرفته است.

آپدیت اندروید پای با نام N960FXXU2CRLT بر روی گلکسی نوت 9 عرضه شده و مثل همیشه باید منتظر اعلان گوشی خود در این خصوص بمانید، اما اگر با خواندن این خبر دیگر صبر و قرار خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با رفتن به آدرس ذیل به صورت دستی ارایه این به‌روزرسانی برای گوشی خود را بررسی کنید:

Settings > Software update > Download updates manually

گفته می‌شد زمان عرضه آخرین آپدیت سیستم عامل اندروید بر روی گلکسی نوت 9 در تاریخ پانزدهم ژانویه خواهد بود، اما همانطور که گفته شد به‌روزرسانی ذکر شده زودتر از موعد مقرر در برخی مناطق برای دارندگان این دستگاه منتشر شده است و مثل همیشه با کمی انتظار به بقیه مناطق نیز خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH