ایرپاور

پد شارژر بیسیم ایرپاور (AirPower) اپل سرانجام روانه خط تولید شد!

پد شارژر AirPower اپل یکی از جنجالی‌ترین محصولات تاریخ شرکت اپل است که مدتی در رابطه با وضعیت آن سکوت معناداری برقرار بود و اهالی کوپرتینو حاضر به ارایه هیچ توضیحی نبودند ولی به نظر می‌رسد خبر‌های جدیدی در راه است و احتمال عرضه آن تقویت شده است.

ایرپاور

پس از چندین بار به تعویق افتادن رونمایی و مشکلات توسعه این محصول، وبسایت هنگ‌کنگی ChargerLab براساس اطلاعات منتشر شده توسط MacRumors، اعلام کرد، شرکت Luxshare Precision که هم اکنون مسئول ساخت ایرپاد‌ها و کابل‌های USB – C اپل است سرانجام کار تولید نهایی ایرپاور را آغاز کرده است. این اطلاعات نشان می‌دهد شایعات پیشین در مورد عرضه این شارژر‌ها در سه ماهه نخست 2019 صحت داشته است.

به علاوه براساس این منبع برای جبران تاخیرات پیش آمده، شرکت Pegatron نیز به طور همزمان، تولید ایرپاور را شروع خواهد کرد و گمان می‌رود در روز 21 ژانویه اولین سری از این دستگاه از خط تولید خارج شوند و در ماه مارس شرکت اپل رسما عرضه آنها به بازار را آغاز خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود برای حل مشکل آن، کویل داخلی شارژر با سه لایه مجزا پوشیده شده است.

انتظار می‌رود شرکت اپل به جز ایرپاور، از نسل جدید ایرپاد‌ها و نسخه‌های به‌روز شده آی‌پد و مینی آی‌‌پد جدید خود نیز رونمایی کند. همچنین احتمال دارد غول کوپرتینو، کیس شارژر بی‌سیم ایرپاد خود را نیز معرفی نمایند هرچند اطلاعات زیادی در مورد این گجت در دسترس نیست!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH