اسمارت‌فون گیمینگ سامسونگ در راه است

تاریخ تولید گوشی‌های گیمینگ به سال 2006 و گوشی N-Gage نوکیا برمی‌گردد که برای بازی کردن بازی‌های موبایلی ساخته شده بود. پس از مدت زمانی تقریبا طولانی که کسی سراغ تولید این دستگاه‌ها نمی‌رفت، ارایه محصولا قدرتمندی چون اسمارت‌فون Razer یا ROG ایسوس بازار را تا حدودی داغ کرد. شیائومی نیز با بلک شارک به این جرگه پیوست ولی خبری از شرکت‌های بزرگ چون سامسونگ و اپل نبود.

خب به نظر می‌رسد بزرگان نیز خواهان ملحق شدن به بازی هستند و سامسونگ اولین اقدامات در این خصوص را نیز انجام داده است. شرکت کره‌ای به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که به نظر می‌رسد در عین حال یک گوشی خم‌شدنی و همچنین دیوایس گیمینگ است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه دارای کنترلر D-pad است که در انتهای آن تعبیه شده است. هندست جدید سامسونگ در حال باز تقریبا شبیه به یک تبلت می‌شود و در حالت خم و بسته نیز با نمایشگر کوچک‌تری به کاربر کماکان اجازه بازی کردن را می‌دهد.

در خصوص طراحی این اسمارت‌فون نمی‌توان از لفظ خاصی استفاده کرد و تنها باید گفت اصلا شبیه به نمونه گوشی‌های گیمینگ مشابه در بازار نیست. به نظر می‌رسد این دستگاه از کنسول بازی همراه سونی، پلی‌استیشن ویتا کمی بزرگ‌تر و از سوئیچ نینتندو کمی کوچک‌تر باشد. از طرف دیگر اگر سامسونگ اقدام به تولید دستگاه نشان داده شده در تصویر کند، مطمئنا قیمت بسیار بالایی خواهد داشت که به هیچ وجه قابل رقابت با کنسول‌های همراه موجود در بازار نیست.

روی هم رفته ورود سامسونگ به بازار گوشی‌های گیمینگ می‌تواند تب این بازار را بسیار بالاتر ببرد و در نتیجه این اقدام شاهد بالاتر رفتن رقابت و در نهایت کیفیت محصولات تولیدی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH