گوگل آماده برای رونمایی از پیکسل واچ، اسمارت‌فون‌های جدید و اسپیکرهای هوشمند 2019

به تازگی اپل در اکوسیستم محصولات خود کمی به مشکل برخورده است و رقبا تا جای ممکن از این فرصت استفاده می‌کنند. گوگل یکی از رقبایی است که فرصت را مغتنم دانسته و در فکر گسترش محصولات خود است.

پس از اتکای این شرکت بر گوشی‌های بالارده، چندی پیش خبر رسید که اسمارت‌فون میان‌رده شرکت با هدف بازار کاربران کم‌درآمدتر عرضه خواهد شد. هنوز چیز زیادی در مورد قیمت این هندست مشخص نیست، اما کارشناسان یکی از اهداف جانبی گوگل از ارایه این گوشی را رقابت با آی‌فون XR می‌دانند و در نتیجه ادعا می‌کنند قیمت پیکسل میان‌رده بسیار پایین‌تر از اسمارت‌فون میان‌رده کوپرتینویی‌ها خواهد بود. البته گفته می‌شود احتمال دارد نسخه‌ای با صفحه نمایش بزرگ‌تر نیز از پیکسل میان‌رده تولید و به همراه عضو کوچک‌تر خانواده عرضه شود.

البته این تنها پیش غذایی برای وعده اصلی محصولات گوگل محسوب می‌شود. به جز گوشی‌های پیکسل 4، باید در سال جاری میلادی منتظر ساعت هوشمند پیکسل واچ نیز باشیم. ساعتی که گفته می‌شد تمهیدات لازم برای رونمایی از آن در زمان معرفی پیکسل 3 انجام شده بود، اما به دلایلی گوگل تصمیم گرفت تا با تاخیر این کار را انجام دهد. اسپیکرهای هوشمند جدید شرکت نیز از دیگر محصولات مورد انتظار طرفداران است. تا به این لحظه مشخص نشده این اسپیکرها نسخه‌ای جدید از اسپیکرهای موجود گوگل هستند یا باید منتظر سری جدیدی باشیم.

به همره اسپیکرهای هوشمند، دوربین‌های امنیتی جدیدی نیز عرضه می‌شود که ظاهرا تحت برند جدیدی وارد بازار خواهند شد. روی هم رفته باید گفت هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از این محصولات باقی مانده است، اما گوگل مقدمات کار راه فراهم کرده و در این راستا قراردادهای جدیدی نیز برای گسترش عرضه محصولات خود در آسیا امضا کرده است. همچنین شرکت صدها نفر از مهندسان سابق اپل را به خدمت گرفته تا روند تولید و عرضه محصولات خود را سرعت ببخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH