سامسونگ

اختتامیه ویژه سامسونگ برای تکنسین‌های برتر ایران با هدایای میلیونی!

اختتامیه چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران در حالی برگزار شد که برندگان این مسابقه مشخص شدند و هر کدام از آنها مبالغ قابل توجهی را از سامسونگ به عنوان جایزه دریافت کردند و طی مراسم ویژه‌ای در حضور مسئولین این شرکت و سازمان فنی و حرفه ای به آنها مدال‌های یادبود اعطا شد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، روز دوشنبه و طی مراسمی، اختتامیه المپیاد تکنسین‌های ایران که چهارمین دوره خود را پشت سر می گذاشت، برگزار شد و طی آن در 4 گرایش مختلف به 3 نفر جوایز 10 تا 30 میلیون تومانی اعطا گردید که طبیعتا جنبه اعتباری این جوایز برای شرکت کنندگان و برندگان بسیار بالاتر خواهد بود.

سامسونگ

رضا باجولوند، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ابتدای مراسم گفت: این المپیاد یکی از اتفاقات بزرگی است که شرکت سامسونگ و سازمان فنی حرفه‌ای کشور راه اندازی کردند و طبیعتا بزرگی و اثربخشی این اتفاق، ماحصل این همکاری بوده است. ما در چهارمین دوره این المپیاد قرار داریم و توانستیم با تکیه بر مهارت و آموزش تکنسین‌های حاضر بوده که طبیعتا پایه‌های اشتغال، پیشرفت و رفاه را تشکیل می‌دهند و از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. ما در تلاش هستیم تا با همکاری شرکت سامسونگ بتوانیم تیمی از همین شرکت کنندگان را راهی مسابقات جهانی بکنیم و بتوانیم در این عرصه نیز فعال باشیم.

گفتنی است که چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران در حالی برگزار شد که چهار گرایش اصلی این المپیاد عبارتند از موبایل و تبلت، لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاه‌های تهویه مطبوع (کولر گازی) و لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و ساندبار) و شرکت کندگان زیادی در این مسابقه شرکت داشتند و طی دو مرحله، سه نفر برتر هر گرایش مشخص شدند.

سخنران بعدی این مراسم وحید نجفی، مدیرعامل شرکت سام سرویس بود که با اشاره به رسالت‌های این شرکت در این رویدادها گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل ما ایجاد انگیزه و ارتقایی است که دوست داریم در سطح فنی و مهارتی ایجاد گردد. ما خرسند هستیم که توانستیم در راستای فعالیت‌های خود به این المپیاد کمک کردیم و برگ زرینی را در تاریخ شرکت رقم زدیم. ما امیدواریم برگزاری مسابقات این چنینی باعث شد تا تکنسین‌های کشور برای ارتقا دانش و مهارت خود قدم بردارند تا هر چه بیشتر شاهد رضایت مشتری باشیم.

پس از صحبت‌های ایشان نوبت به فرهاد هجرت، مدیر ارشد بخش بازاریابی سامسونگ در ایران رسید که به مسئولیت‌های اجتماعی این برند پرداخت و نکات جالبی را در این رابطه مطرح کرد. او با اشاره به این موضوع که سامسونگ در کنار همه فعالیت‌های خود به شدت به مساله مسئولیت‌های اجتماعی اهمیت وافری قائل است که فعالیت‌های چندین ساله این برند گواه این مدعاست.

سامسونگ

وی در ادامه گفت: ما در المپیاد امسال توانستیم 27 درصد در تعداد شرکت کنندگان افزایش داشته باشیم و بیشترین رقابت کنندگان را ثبت کنیم. امیدواریم برندگان نیز بتوانند از موقعیت‌های پیش آمده بهترین استفاده را داشته باشند و در راستای ارتقا مهارت‌های خود استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که در ادامه مراسم از برگزیدگان هر گرایش تقدیر شد که به هر کدام از ایشان، بسته به رتبه کسب شده مدال‌های طلا،نقره،برنز اعطا شد و همچنین جام‌هایی نیز برای برندگان در نظر گرفته شده بود که همراه با جوایز نقدی این مسابقه توسط یکی از مسئولین حاضر در مراسم اهدا شد.

در گرایش صوتی و تصویری به ترتیب سام کاظمی، بابک رضا قوچانی و داوود پورپرویز؛ در گرایش موبایل و تبلت، محمدعلی منوچهریان، مجتبی بی‎اذیت و داوود قدریران؛ در گرایش لوازم خانگی، محسن حسن‎آبادی، کیوان عبدالله‎زاده و محمودرضا برومند و نهایتاً در گرایش تهویه مطبوع مجتبی صادقیان‎مهر، مهدی حسام بجستانی و مهرداد امام‎دوست به عنوان نفرات اول تا سوم المپیاد تکنسین‌های ایران بودند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH