زیر ۲۰۰ هزار تومان

با بهترین پاوربانک‌ها در رنج قیمتی زیر 200 هزار تومان آشنا شوید

شاید بتوان گفت باتری اصلی‌ترین مشکل اسمارت فون‌هاست که با وجود فن‌آوری‌های گوناگون هنوز هم در این دیوایس‌ها وجود دارد. شارژ گوشی‌های هوشمند پس از چند ساعت یا نهایتا چندین ساعت پایان می‌یابد و همین کاربران را دچار مشکل می‌کند. باید موبایل را به شارژ بزنید و منتظر فول‌شارژ شدن آن باشید یا در هنگام اتصال به برق از آن بهره ببرید. اما آیا راه دیگری وجود دارد؟ خوش‌بختانه پاوربانک‌ها تولید شده‌اند و با خاطری آسوده می‌توانیم در سفر از تلفن همراه خود استفاده کنیم و در مواقع نیاز آن را به شارژر همراه وصل نماییم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین پاوربانک‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان آشنا شوید.


انرجایزر UE15005

زیر ۲۰۰ هزار تومان

تولیدکننده برای محصول خود ظرفیتی ۱۵ هزار میلی‌آمپری را تدارک دیده که نیاز هر کسی را برآورده می‌کند و می‌توانید تا چندین بار گوشی هوشمند خود را فول‌شارژ نمایید. دو درگاه خروجی در نظر گرفته شده تا به‌صورت همزمان قادر به شارژ کردن دو دیوایس باشید و به این ترتیب در وقت صرفه‌جویی خواهد شد. گفتنی‌ست UE15005 از طیف وسیعی از گجت‌ها برای مثال دوربین، تبلت و پخش‌کننده موزیک ساپورت می‌کند و می‌تواند باتری آن‌ها را پر نماید. به‌طور کلی اگر به‌دنبال دستگاهی با ظرفیت بالا و قابلیت‌های کارآمد هستید، در نتیجه UE15005 انرجایزر را فراموش نکنید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

شیائومی ZMI HB810

زیر ۲۰۰ هزار تومان

شیائومی یکی از برترین شرکت‌ها در حوزه گجت‌ها شمرده می‌شود و تا حالا از مدل‌های باکیفیتی پرده برداشته. ZMI HB810 نیز از این قاعده مستثنی نیست. دیزاین مهندسی‌شده و وزن مطلوب یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این پاوربانک به‌حساب می‌آید. در این صورت می‌توانید به‌راحتی محصول چینی را به‌دست گرفته و با خود حمل کنید. با این همه، ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری اصلی‌ترین دلیل برای خرید ZMI HB810 است و آن را به مدلی جذاب برای کاربران تبدیل نموده. به‌لطف دیوایس شیائومی قادرید موبایل ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خود را تا چند بار فول‌‌شارژ کنید. لازم به‌ذکر است که شرکت سازنده تمهیدات امنیتی سفت و سختی را برای ZMI HB810 به‌کار گرفته تا با خیالی راحت از پاوربانک سود بجویید.

قیمت: ۱۷۰ هزار تومان

روموس PH50

زیر ۲۰۰ هزار تومان

طراحی زیبا و ساده و در عین حال ارگونومیک جز قابلیت‌های این پاوربانک محسوب می‌شود و از این رو گزینه‌ای مناسب برای کاربران عاشق سفر و ماجراجو به‌شمار می‌آید. PH50 از ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری بهره می‌گیرد و به‌همین دلیل قادر به برطرف کردن نیاز اکثر کاربران است. در حقیقت شما می‌توانید اسمارت فون غول‌پیکر خود را تا دو یا سه بار فول‌شارژ نمایید. خوش‌بختانه گجت روموس از دستگاه‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب قادرید تبلت‌، ساعت هوشمند و موزیک پلیرتان را نیز به پاوربانک متصل نمایید. دو درگاه خروجی نیز برای PH50  فراهم آمده تا به‌طور همزمان بتوانید دو دیوایس را شارژ کند.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

ای‌دیتا X7000

زیر ۲۰۰ هزار تومان

ای‌دیتا یکی از کمپانی‌های موفق حوزه محصولات ذخیره‌سازی اطلاعات است و امروزه نیز به بازار پاوربانک‌ها راه یافته و محصولات چشم‌گیری را عرضه می‌کند. X7000 نیز از چنین قانونی پیروی می‌نماید. ظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپری اصلی‌ترین دلیل برای خرید این مدل به‌حساب می‌آید و از این رو می‌توانید تا دو بار گوشی هوشمند خود را فول‌شارژ نمایید یا یک‌بار باتری تبلت‌تان را پر کنید. دو درگاه خروجی در بدنه به‌چشم می‌خورد و به شما این امکان را می‌دهد تا به‌طور همزمان قادر به شارژ کردن دو دستگاه باشید. X7000 با سرعت بیش‌تر هندست‌ها را شارژ می‌کند و در عین حال باتری خودش نیز با سرعت نسبتا زیادی پر می‌شود. در نتیجه وقت‌تان به‌هدر نمی‌رود و در زمان صرفه‌جویی خواهید کرد. ناگفته نماند ابعاد مناسب و طراحی مهندسی‌شده حمل و نقل محصول تایوانی و در دست گرفتن آن را راحت‌تر نموده.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

ریمکس THOWAY RPP-54

زیر ۲۰۰ هزار تومان

ابعاد مناسب و وزن کم یکی از دلایل برای خرید این پاوربانک است و آن را به مدلی جذاب برای کاربران ماجراجو و علاقه‌مند به مسافرت تبدیل کرده. تولیدکننده ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپری را برای THOWAY RPP-54 تدارک دیده که در این رنج قیمتی بسیار خوب تلقی می‌شود و می‌تواند گروهی بزرگی از مردم را راضی نماید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم در بدنه تعبیه گشته تا با یک نگاه از وضعیت خود پاوربانک آگاه شوید و در صورت لزوم آن را به برق متصل کنید. گفتنی‌ست گجت ریمکس می‌تواند پخش‌کننده‌های موسیقی، تبلت و اسمارت واچ‌ها را شارژ نماید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

ریمکس Proda E5

زیر ۲۰۰ هزار تومان

اگر نمی‌خواهید برای یک پاوربانک مبلغ زیادی بپردازید و در عین حال به‌دنبال گجتی باکیفیت هستید، حتما Proda E5 را در سبد خریدتان قرار دهید. ریمکس برای این مدل ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته تا بتوانید اسمارت فون خود را یک‌بار فول‌شارژ نمایید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم بر روی بدنه دیده می‌شود و به این ترتیب قادرید با یک نگاه از وضعیت خود پاوربانک مطلع شوید. از قلم نیفتد که Proda E5 از طیف وسیعی از دیوایس‌ها ساپورت می‌نماید و به‌عنوان مثال قادرید ساعت هوشمند، مچ‌بند هوشمند و دوربین‌ دیجیتال‌تان را شارژ کنید.

قیمت: ۷۰ هزار تومان

1 در مورد “با بهترین پاوربانک‌ها در رنج قیمتی زیر 200 هزار تومان آشنا شوید”

  1. دیدم هزینه ارزان خوب است گارانتی اصل خوب باشه
    فقط کشور چین نمی خوام
    مثال کامپیوتر – موبایل و غیره ….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH