فیت‌بیت

ارزان‌ترین گجت‌های پوشیدنی فیت‌بیت را بشناسید

با کمک گجت‌های پوشیدنی می‌توانید از وضعیت سلامتی‌ خود آگاه شوید و به‌عنوان مثال در هر لحظه ضربان قلب‌تان را زیر نظر داشته باشید. این دیوایس‌ها گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش به‌حساب می‌آیند. از آن‌جا که قابلیت‌های متعددی در ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند گنجانده شده تا اطلاعات کاملی در مورد میزان فعالیت روزانه خود در اختیار داشته باشید. مدل‌های مختلف موجود در بازار انتخاب را برای کاربران سخت‌تر کرده‌اند و باید وقت زیادی را صرف تحقیقات کنید. با این همه، می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه نمایید. در ادامه می‌خواهیم با ارزان‌ترین گجت‌های فیت‌بیت آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


Flex

فیت‌بیت

اگر استایل اسپرت را می‌پسندید و می‌خواهید گجتی با دیزاینی جذاب بخرید، در نتیجه حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. تولیدکننده رنگ‌های متنوعی را برای Flex در نظر گرفته تا مچ‌بند آینده‌تان براساس سلیقه خود انتخاب نمایید. به‌لطف بند لاستیکی در استفاده طولانی‌مدت احساس خستگی یا ناراحتی نمی‌کنید. این بند از نوع ضدحساسیت بوده و از این رو تمام کاربران می‌توانند از Flex استفاده کنند. گفتنی‌ست گجت فیت‌بیت از سیستم‌عامل‌های بسیاری ازجمله: آی‌اوس‌اس و مک پشتیبانی می‌نماید. مقاومت در برابر آب موجب شده تا بتوانید از این مچ‌بند در زیر باران، مکان‌های مرطوب و کنار دریا بهره ببرید. شمارش گام‌ها، تخمین مسافت پیموده شده و محاسبه کالری مصرف شده تنها چندی از قابلیت‌های Flex به‌شمار می‌آیند و آن را به گزینه‌ای مناسب برای عاشقان ورزش تبدیل نموده‌اند. شرکت سازنده یک باتری نسبتا بزرگ را برای اسمارت بند خود تدارک دیده که عمر خوبی را برای گجت رقم زده. در حقیقت مچ‌بند فیت‌بیت تقریبا تا یک هفته دوام می‌آورد.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

Alta Special Edition

فیت‌بیت

به‌‌دنبال گجتی با دیزاینی لوکس و خیره‌کننده هستید؟ می‌خواهید مچ‌بندی مقرون‌به‌صرفه خریداری نمایید؟ پس Alta Special Edition را فراموش نکنید. فیت‌بیت یک طراحی مدرن و چشم‌گیر تدارک دیده که نظر هر کسی را به‌سمت دیوایس آمریکایی جلب می‌کند. بندی نرم و خوش‌ساخت برای اسمارت بند در نظر گرفته شده تا حتی در رختخواب نیز Alta Special Edition را همراه خود داشته باشید. گذشته از این‌ها، یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خرید مدل مذکور، نمایشگر بزرگ و لمسی آن است. این دیسپلی به فن‌آوری اولد مجهز شده و برای همین مصرف بسیار کمی دارد. Alta Special Edition در برابر آب مقاوم است و به این ترتیب قادرید در زیر باران، مکان‌های مرطوب و باشگاه‌ها از اسمارت بند استفاده کنید. محصول فیت‌بیت با تکنولوژی بلوتوث با تلفن همراه ارتباط برقرار نموده و شما را از تماس‌های دریافتی، پیامک‌ها و نوتیفیکیشن‌ها مطلع می‌سازد. قابلیت‌های معمولی نیز مثل شمارش گا‌م‌ها، محاسبه مسافت طی شده و کالری مصرفی به‌چشم می‌خورند و Alta Special Edition را به گجتی تمام و کمال در این رنج قیمتی تبدیل کرده‌اند. ناگفته نماند گجت فیت‌بیت با یک‌بار شارژ تا ۵ روز روشن می‌ماند. در واقع Alta Special Edition مچ‌بندی ورزشی و با قابلیت‌های بی‌شمار است که با توجه به طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، در دسته دیوایس‌‌های لوکس قرار می‌گیرد.

قیمت: ۹۰۰ هزار تومان

Blaze

فیت‌بیت

ساعت هوشمند فیت‌بیت از یک طراحی ساده و در عین حال اسپرت بهره می‌برد و گجتی عالی برای ورزشکاران محسوب می‌شود. بند دیوایس ضدحساسیت بوده و حتی در استفاده طولانی‌مدت نیز احساس خستگی یا ناراحتی نمی‌کنید. نمایشگر اولد Blaze مصرف بسیار کمی دارد و به این ترتیب اسمارت واچ فیت‌بیت عمر خوبی خواهد داشت. این دیسپلی تقریبا ۱.۳ اینچی از نوع لمسی بوده و در نتیجه با انگشتان خود می‌توانید به تعامل با گجت بپردازید. تولیدکننده اپلیکیشن مخصوصی را برای محصولات خود توسعه داده که Fitbit نام دارد. با ورود به این برنامه اطلاعات زیادی در مورد وضعیت سلامتی‌‌تان در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌‌لطف سنسورهای مختلف، Blaze فعالیت‌های روزانه شما را زیر نظر دارد و با دقت زیاد به تحلیل آن‌ها می‌پردازد. خوش‌بختانه این دیوایس به شمارش‌گر ضربان قلب مجهز شده و از این رو می‌توانید در هر لحظه از وضعیت قلب‌تان آگاه شوید. همچنین Blaze با کمک فن‌آوری بلوتوث شما را از آخرین نوتیفیکیشن‌ها، تماس‌های دریافتی و پیامک‌ها مطلع می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

Alta HR

فیت‌بیت

طراحی زیبا و جذاب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مچ بند به‌شمار می‌آید و به‌جرات می‌توان گفت Alta HR نظر هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد. این دستگاه از نمایشگری ۱.۴ اینچی و با فن‌آوری اولد سود می‌برد. تکنولوژی مذکور روشنایی بسیاری را برای پنل به ارمغان آورده و در عین حال مصرف آن را کاهش داده. به این ترتیب عمر باتری افزایش یافته و روزهای بیش‌تری قادر به استفاده از Alta HR هستید. شمارش‌گر ضربان قلب هم از یاد نرفته و از این رو می‌توانید در هر ثانیه از وضعیت سلامتی‌تان آگاه شوید. شرکت سازنده قابلیت‌هایی مثل شمارش گام‌ها، تخمین مسافت پیموده شده، محاسبه کالری مصرفی و پایش خواب را نیز در نظر گرفته تا عاشقان ورزش اطلاعات کاملی در مورد میزان فعالیت خود در اختیار داشته باشند. گفتنی‌ست Alta HR با کمک فن‌آوری بلوتوث شما را از آخرین اعلان‌ها، تماس‌های دریافتی و پیامک‌ها باخبر می‌کند.

قیمت: ۲ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH