کمپانی شیائومی گوشی هواوی P30 پرو را مورد تمسخر قرار داد!

تنها ملنیال‌ها (نسل هزاره) نیستند که وارد جنگ نرم و جنگ ایده‌ها با یکدیگر می‌شوند؛ بلکه کمپانی‌ها نیز دچار چنین درگیری‌هایی می‌شوند. این اواخر، شرکت هواوی به‌طور مستقیم اپل را مورد انتقاد قرار داد و اکنون خودش تحت هجوم کمپانی شیائومی قرار دارد. طبق گفته این کمپانی‌ها، درگیری‌های انتقادی ایجادشده از قبل وجود داشته و چندان مسئله مهمی نیستند ولی متأسفانه این‌گونه به نظر نمی‌رسد.

هر دو گوشی هواوی P30 و P30 پرو، به پردازنده‌ کایرین 980 مجهز شده‌اند که از هسته Cortex-A76 و معماری 7 نانومتری بهره برده‌اند. لازم به ذکر است که قدرت این پردازنده‌ها کمتر از تراشه اسنپدراگون 855 که شیائومی در طراحی گوشی‌های خود به کار می‌برد، نیست.

اگر عملکرد گوشی هواوی P30 پرو را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که تراشه کایرین از قدرت پردازندگی بالایی در برابر کوالکام برخوردار است.

همچنین ناگفته نماند که هواوی در طراحی قاب گوشی P30 پرو، از شرکت سواروسکی بهره گرفته است؛ درنتیجه قاب‌های درخشان این گوشی با برند سواروسکی و در جعبه‌ای بسیار زیبا ارایه خواهند شد.

5 در مورد “کمپانی شیائومی گوشی هواوی P30 پرو را مورد تمسخر قرار داد!”

  1. درود بر شما. من خودم بیشتراز 15ساله که از برنده سامسونگ استفاده میکنم. ولی الان نزدیک 4ماه که گوشی هواوی مدل X7 روخریدم و خیلی ازش راضیم
    گوشی هواوی بسیارامکانات بیشتری داره، فقط اگرلوازم بیشتری کارخانه همراه با گوشی به طرفدارنش عرضه می‌کرد خیلی بهنرمبشد. به هرروی من خیلی از گوشیم راضیم. ? باتشکر از زحماتتون ?… ریاضی

    3
    11
  2. نه کمپانی هواوی مال بابای منه نه شیائو.ولی واقعا گوشیهای هواوی سرتر از رقیبه.خدمات پس از فروش بهتر.کیفیت بالاتر.مثلا همین مدل y9 2019 گوشی درجه یکیه.

    6
    15

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH