تاریخ احتمالی معرفی پیکسل 3a مشخص شد

هرچه به زمان معرفی هندست جدید و مقرون‌به‌صرفه گوگل، یعنی پیکسل 3 نزدیک می‌شویم، شایعات و اخبار زیادی را پیرامون این گوشی می‌شنویم. امروز هم یکی از فروشگاه‌های آنلاین بزرگ و معروف هندوستان با نام Flipkart، تاریخ معرفی این گوشی را همراه با درج جمله‌ای در یک بنر تبلیغاتی، افشا کرد. هم‌چنین به‌نظر می‌رسد که در کنار پیکسل 3a نیز، مدل XL آن معرفی شود.

جمله‌ای که به زبان انگلیسی در این بنر درج شده، بدین شرح است: “راهنمایی در راه است. چیزی بزرگ در 8 مه وارد جهان پیکسل می‌شود.” اگر تمامی حدس‌ها را درباره این تاریخ درست بدانیم، انتظار می‌رود که گوشی‌های پیکسل 3a و 3a XL طی کنفرانس Google IO 2019 در روز هفتم مه (هفدهم اردیبهشت) معرفی شوند.

علاوه‌بر این مورد، پس‌زمینه تصویری که این جمله برروی آن درج شده، به رنگ ارغوانی است. این رنگ برگرفته از رنگ بدن شخصیت Thanos بوده که در فیلم‌هایی مثل انتقام‌جویان و چهار شگفت‌انگیز حضور داشته است. به‌نظر می‌رسد که گوگل در عرضه گوشی‌های خود با رنگ‌های محدود، تجدید نظر کرده و قصد ارایه رنگ‌های بیشتر و زیباتری برای هندست‌های جدید خود دارد.

یکی دیگر از نکات قابل‌توجه در این بنر، عبارت سوالی “نور را پس از غروب، از دست دادید؟” است. این جمله بسیار واضح در مورد قابلیت عکاسی در نور کم پیکسل 3a صحبت می‌کند.

اگرچه پیکسل 3a همانند مدل‌های سال قبل خود قدرتمند نیست، اما احتمالا از اپلیکیشن جدید دوربین گوگل (Google Camera) استفاده خواهد کرد. از این رو می‌توان متوجه شد که این تلفن هم از قابلیت عکاسی در محیط‌های کم‌نور و سایر قابلیت‌هایی که به واسطه این برنامه در دسترس کاربر قرار می‌گیرند، پشتیبانی خواهد کرد.

با‌توجه به روش‌های قیمت‌گذاری گوگل در سال‌های گذشته، انتظار می‌رود که نسخه 64 گیگابایتی پیکسل 3a با قیمتی در حدود 400 دلار و پیکسل 3a XL نیز با قیمت تقریبی 500 دلار، با همان مقدار حافظه‌ داخلی، روانه بازار شود.

از سایر مشخصات فنی (و احتمالی) این هندست، می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 670، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. هم‌چنین، باتری 3000 میلی‌آمپری این گوشی، مجهز به فناوری شارژ سریع 18 وات خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH