آیفون 11 شارژ معکوس

آیفون 11 از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی خواهد کرد

آیفون X اولین گوشی اپل بود که از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کرد. به لطف استاندارد شارژ وایرلس Qi، به کاربران آیفون X اجازه داده شد که با استفاده از هر شارژر وایرلس شخص ثالثی، دستگاه خود را شارژ کنند.

اما در آن زمان به نظر می‌رسید که اپل خیلی دیر وارد این حوزه شده و از رقبای خود عقب افتاده است چرا که تنها پس از گذشت یک سال، پرچمداران رقبایی همانند هواوی نه تنها از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کردند بلکه همانند Mate 20 pro به قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس مجهز شده بودند که می‌توانست گوشی‌های دیگر را به صورت وایرلس شارژ کند.

با این حال به نظر می‌رسد اپل هنوز می‌تواند برنده این بازی باشد چرا که در گزارش جدیدی که بلومبرگ منتشر کرده است، آیفون‌های 2019 اپل به این ویژگی مجهز خواهند بود. این شایعه زمانی قوت می‌گیرد که پیش از این در ماه مارس Mac Otakara به این ویژگی آیفون‌های جدید اشاره کرده بود.

این بدان معناست که آیفون‌های 2019 این قابلیت را دارند که گوشی‌های دیگری را که از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند، به صورت بی‌سیم شارژ کنند حتی امکان شارژ ایرپادها نیز وجود دارد. این قابلیت همانند Galaxy S10 است که با توانایی پشتیبانی از شارژ گلکسی بادز به بازار عرضه شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH