استوری اینستاگرام

چگونه اشتراک‌گذاری مجدد را در استوری‌های اینستاگرام خود غیرفعال کنیم؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که با یک پست جالب در اینستاگرام برخورد کنید و دوست داشته باشید آن را با فالورهای خود به اشتراک بگذارید. برای این کار دو روش وجود دارد: استفاده از اپ Repost و یا اشتراک‌گذاری پست در استوری خودتان.
اپ Repost، خلاء وجود اشتراک‌ مجدد پست‌ها در اینستاگرام را پر کرده است. اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد پست‌های کاربران دیگر را در حساب خود به اشتراک بگذارند؛ اما کاربران می‌توانند پست‌ها را در حساب اینستای خود استوری کنند!
این بدین معناست که اگر حساب شما عمومی (پابلیک) باشد، هر کسی که شما را فالو کند، می‌تواند پست‌های شما را در استوری خود به اشتراک بگذارد. اگر از این‌که دیگران بتوانند پست‌های شما را استوری کنند، راضی نیستید، می‌توانید گزینه اشتراک‌گذاری مجدد استوری‌های اینستاگرام را در اکانت خود غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن اشتراک مجدد استوری‌ها

خوب است بدانید که اینستاگرام به کاربران امکان کنترل بر روی حساب‌شان، محتوا و اعلان‌ها را می‌دهد. کاربران می‌توانند تقریبا هر جنبه‌ای از هر چیزی را سفارشی و شخصی‌سازی کنند.

به‌منظور غیرفعال کردن اشتراک‌گذاری مجدد استوری‌های اینستاگرام، برنامه را باز کنید و به تب profile بروید. بر روی آیکون سه‌خطی در قسمت بالایی سمت راست ضربه بزنید. یک کشو ناوبری به همراه دکمه چرخ‌دنده در پایین آن ظاهر می‌شود. بر روی دکمه چرخ‌دنده بزنید تا به صفحه Options بروید. در این صفحه گزینه ‘Resharing to Stories’ را می‌بینید. با خاموش کردن تاگل آن می‌توانید امکان اشتراک‌گذاری مجدد را غیرفعال کنید.
اشتراک‌گذاری مجدد استوری‌های اینستاگرامبا غیرفعال کردن این گزینه، اگر یکی از فالورهای‌تان بخواهد پست شما را در استوری خود به اشتراک بگذارد، آیکون اشتراک مجدد برای او نمایش داده نخواهد شد. با این حال فالورها هنوز هم می‌توانند از استوری شما اسکرین‌شات بگیرند و آن را در حساب خود پست کنند. اینستاگرام اسکرین‌شات گرفتن از پست‌ها را منع نمی‌کند، در حال حاضر حتی اسنپ‌چت هم این امکان را فراهم کرده است. بنابراین باید به یاد داشته باشید که حتی با غیرفعال کردن اشتراک مجدد باز هم امکان گرفتن اسکرین‌شات از پست‌های شما برای فالورهای‌تان وجود دارد.
این تنظیم، تاثیری در توانایی شما برای اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری‌های‌تان نخواهد داشت. اگر کاربری، این گزینه را برای پست‌های خود غیرفعال کند، شما قادر به اشتراک‌گذاری پست‌های او نخواهید بود، اما به غیر از این، هیچ چیز دیگری که از اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در استوری شما جلوگیری کند، وجود ندارد.
اگر حساب اینستاگرام شما خصوصی (پرایوت) باشد، هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد‌. فالورهای شما قادر به اشتراک‌‌گذاری پست‌های شما در استوری خود نخواهند بود اما فراموش نکنید که همچنان امکان گرفتن اسکرین‌شات وجود دارد.
اگر به علت نگرانی از دزدیده شدن محتوای خود، گزینه اشتراک‌گذاری مجدد را غیرفعال می‌کنید، باید بدانید که پست به اشتراک‌گذاشته‌شده به شخصی که آن را ایجاد کرده است، تعلق دارد. همچنین استوری‌ها تنها به مدت 24 ساعت نمایش داده می‌شوند که این مدت زمان کوتاهی است. در آخر می‌توانید پست‌ها را پاک کنید تا از استوری فالورهای‌تان حذف شوند‌.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH