زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام

چگونه حساب اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری تبدیل نماییم تا بتوانیم پست‌ها را زمانبندی کنیم؟

زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام یک ویژگی مفید و کارآمد است. فرقی نمی‌کند که برای تفریح و یا به منظور ساخت یک برند، پست‌ می‌گذارید؛ زمانبندی برای کسانی که به‌طور مرتب در اینستاگرام فعالیت می‌کنند یک ابزار ضروری است.

متاسفانه زمانبندی در اینستاگرام به‌ سادگی و با کلیک بر روی یک دکمه انجام نمی‌شود. در عوض شما باید چندین مرحله را طی نمایید. پس با ما همراه باشید.

چه‌ کسانی می‌توانند پست‌ها را در اینستاگرام، زمانبندی کنند؟

زمانبندی پست‌ها در اینستاگرامزمانبندی پست‌ها در اینستاگرامزمانبندی پست‌ها در اینستاگرام

این ویژگی برای تمام کاربران اینستاگرام قابل دسترسی نیست. تنها کاربرانی که پروفایل تجاری دارند می‌توانند از زمان‌بندی خودکار پست‌ها استفاده نمایند. با این حال باید توجه داشته باشید که برای داشتن یک حساب تجاری، الزاما نیازی به داشتن کسب‌وکار ندارید!
اگر شما یک اینفلوئنسر هستید و یا به فکر گسترش مخاطبین خود هستید، شاید بهتر باشد حساب کاربری خود را به یک حساب تجاری تغییر دهید.
با تغییر به حساب تجاری شما می‌توانید به جزئیات بیشتری از پست‌ها مانند بهترین زمان برای پست گذاشتن و مکانی که بیشترین طرفدار را دارید، دسترسی داشته باشید.
برای تغییر حساب کاربری به حساب تجاری، ابتدا باید یک صفحه فیسبوک داشته باشید. الزامی به فعال بودن این صفحه نیست. کافیست یک صفحه فیسبوک بسازید و آن را به اینستاگرام خود لینک کنید.
در حال حاضر تنها می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را به‌صورت تکی زمان‌بندی کنید.

زمانبندی در اینستاگرام به چه شکل است؟

زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام

زمانبندی پست‌ها بسیار ساده است. پس از ورود و تنظیم حساب خود می‌توانید از یک اپ طرف سوم برای زمان‌بندی استفاده کنید. برای مثال Buffer به شما اجازه می‌دهد عکس‌ها را از اپ‌های موبایل و یا وب، زمانبندی کنید.
پس از متصل کردن حساب اینستاگرام خود به ابزار زمانبندی، می‌توانید از رابط کاربری اپ برای اضافه کردن عکس و مکان، نوشتن کپشن، تگ کردن کاربران و انتخاب کردن تاریخ و زمان انتشار پست استفاده کنید.

چه سرویس‌هایی پست‌ها را در اینستاگرام زمانبندی می‌کنند؟

زمانبندی پست‌ها در اینستاگراممتاسفانه در حال حاضر اینستاگرام ابزار زمانبندی پست را ارایه نکرده است اما چند سرویس‌ از ویژگی انتشار خودکار پست‌ها در اینستاگرام پشتیبانی می‌کنند.
پیشنهاد ما به شما برای زمانبندی پست‌ها ابزار Buffer است. بافر یک ابزار همه کاره است که رابط کاربری ساده‌ای دارد و بر روی اندروید، آی‌او‌اس و وب به‌خوبی کار می‌کند. شما همچنین می‌توانید از بافر برای ری‌پست کردن پست‌ها از پروفایل‌های دیگر استفاده نمایید. بافر به شما امکان اضافه کردن سه حساب اجتماعی با زمان‌بندی دلخواه تا 10 پست را می‌دهد.
دیگر ابزارهای زمانبندی Later و Hootsuite هستند که برای کاربر امکان زمان‌بندی تا 30 پست را به‌صورت رایگان فراهم می‌کنند.

فعال کردن زمانبندی در اینستاگرام با استفاده از بافر

بافر بهترین گزینه برای زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام است. در ادامه روش کار با بافر را توضیح خواهیم داد.

قدم 1: به پروفایل اینستاگرام خود بروید و بر روی Hamburger menu و سپس Settings بزنید.

زمانبندی پست‌ها در اینستاگرامزمانبندی پست‌ها در اینستاگرام

قدم 2: به Account بروید.

قدم 3: در انتهای صفحه بر روی Switch to Business Account ضربه بزنید.

قدم 4: Get Started را انتخاب کنید.

قدم 5: در این قسمت از شما خواسته می‌شود که به صفحه فیسبوک خود متصل شوید. اگر در حال حاضر یک صفحه فیسبوک دارید، آن را از لیست انتخاب کنید.

قدم 6: برای ایجاد یک صفحه فیسبوک جدید بر روی Create a New Facebook Page بزنید.

زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام

قدم 7: برای عنوان صفحه، جزئیات را پر کنید، دسته‌بندی را انتخاب نمایید و بر روی Next بزنید. از صفحه بعدی، اطلاعات تماس خود را بررسی کنید.

قدم 8: حالا حساب اینستاگرام شما به یک حساب تجاری تبدیل شده است. برنامه بافر را باز کنید و روند متصل کردن یک حساب اینستاگرامی را طی نمایید.

زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام

قدم 9: به حساب اینستاگرام خود وارد شوید و به بافر مجوز دسترسی به این حساب را بدهید.

قدم 10: حال بافر از شما می‌خواهد حساب خود را با فیسبوک تایید کنید. بر روی Authenticate with Facebook بزنید. در صفحه بعدی می‌توانید یادآور‌ها را فعال کنید.

حالا ویژگی زمانبندی پست در اینستاگرام تنظیم شده و نوبت به زمان‌بندی یک پست رسیده است.

زمانبندی پست‌ها با بافر

زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام زمانبندی پست‌ها در اینستاگرام

بافر را باز کنید و از نوار‌ابزار بر روی علامت + بزنید. یک کپشن بنویسید و سپس یک عکس و یا فیلم اضافه نمایید. همچنین می‌توانید لوکیشن‌ نیز اضافه کنید.
بر روی Share و سپس Schedule Post بزنید تا زمان و تاریخ انتشار پست را مشخص نمایید. در نهایت بر روی Schedule ضربه بزنید تا بافر به‌طور خودکار عکس را در زمان انتخابی شما پست کند‌.

زمانبندی پست‌ها در اینستاگرامزمانبندی پست‌ها در اینستاگرام

پس از اینکه با زمانبندی پست‌ها در بافر آشنا شدید، می‌توانید یک برنامه زمانبندی انتشار، ایجاد کنید.

به تنظیمات بروید، پروفایل خود را انتخاب کنید و سپس بر روی Posting Schedule ضربه بزنید. حالا می‌توانید چندین شیار زمانی در روز برای انتشار پست‌های خود انتخاب نمایید.
دفعه بعد که یک پست را زمانبندی می‌کنید، فقط کافیست که آن را به صف اضافه کنید تا به‌طور خودکار در شیار زمانی تعیین‌شده بعدی، منتشر شود.

حال که همه‌چیز را در مورد زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام می‌دانید، بهتر است در زمانی که برای پست‌گذاری صرفه‌جویی شده است بر روی نکات دیگر برای بهبود پروفایل خود تمرکز کنید تا بتوانید جنبه‌های دیگری را به‌منظور افزایش فالور در اینستاگرام تقویت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH