کولر گازی اُجنرال

معرفی مدل‌های کولر گازی اُجنرال در ایران + قیمت

کمپانی‌های بسیاری به بازار کولرهای گازی ورود پیدا کرده‌اند، ولی در این میان مدل‌های کولر گازی اُجنرال یکی از بهترین‌ها شمرده می‌شوند. این دستگاه‌ها از قدرت بالایی برخوردار هستند و نیاز تمامی کاربران را برآورده می‌کنند. در حقیقت کولرهای گازی برای ما تابستانی خنک‌ و بعضا زمستانی گرم‌ را به ارمغان می‌آورند. با کمک آن‌ها به‌راحتی می‌توانیم در گرم‌ترین روز سال به استراحت بپردازیم. اما آیا بهترین مدل‌های اُجنرال را می‌شناسید؟ از قابلیت‌های آن‌ها باخبر هستید؟ در ادامه قصد داریم تا با این کولرهای گازی بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


کولر گازی اُجنرال مدل 12000

کولر گازی اُجنرال

این محصول صدای بسیار کمی تولید می‌کند و از این رو بدون مزاحمت می‌توانید استراحت نمایید یا به مطالعه کردن بپردازید. ریموت کنترل هم فراهم شده تا از راه دور قادر به تنظیم عملکرد آن باشید. قابلیت تایمر 24 ساعته نیز به‌چشم می‌خورد تا زمان خاصی را برای دستگاه تعریف کنید. به این ترتیب مثلا کولر گازی در عصر روشن می‌شود و خانه را خنک می‌کند. خوش‌بختانه این محصول هم کارکردی سرمایشی و هم گرمایشی دارد و در فصول مختلف قابل استفاده است. ظرفیت کولر گازی مذکور چیزی در حدود 12000BTU/hr است و برای اتاق‌ها و خانه‌های کوچک گزینه‌ای عالی شمرده می‌شود.

قیمت: 5 میلیون تومان

کولر گازی اُجنرال مدل ASGG12JLCAZ INVERTER

کولر گازی اُجنرال

تولیدکننده محصول خود را به تکنولوژی اینورتر مجهز نموده تا مصرف انرژی کاهش یابد. در نتیجه دیگر نیازی نیست نگران مبلغ قبض‌های‌تان باشید. برای این‌که در هر شرایطی بتوانید از این کولر گازی استفاده کنید، اُجنرال عملکردی دوگانه را برای دستگاه فوق در نظر گرفته تا خانه‌تان را گرم یا خنک نماید. ظرفیت 12000BTU/hr این امکان را به شما می‌دهد تا در فضاها و اتاق‌های کوچک از ASGG12JLCAZ INVERTER بهره بجویید. کنترل از راه دور هم فراموش نشده و از این رو به‌سادگی می‌توانید کولر گازی را براساس نیازتان تنظیم نمایید.

قیمت: 6 میلیون تومان

کولر گازی اُجنرال مدل ASGS12LFCA 12000

کولر گازی اُجنرال

تولیدکننده با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های مختلف صدای این محصول را کاهش داده و به‌راحتی می‌توانید چرتی بزنید! ASGS12LFCA 12000 به صفحه‌نمایشی نیز مجهز گشته تا از دما و دیگر اطلاعات مطلع شوید. مصرف بسیار کم این مدل را به کولری مناسب در بازار مبدل نموده که نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌نماید. ریموت کنترل نیز از یاد نرفته و به‌لطف آن قادرید از راه دور محصول اُجنرال را تنظیم نمایید. گفتنی‌ست ASGS12LFCA 12000 هم در زمستان و هم در تابستان شما را همراهی می‌کند. شرکت سازنده ظرفیتی 12000‌‌BTU/hr را برای این دستگاه تدارک دیده و برای همین در فضاهای کوچک بهترین عملکرد را دارد.

قیمت: 8 میلیون تومان

کولر گازی اُجنرال مدل ASGG12JLCAZ

کولر گازی اُجنرال

ظرفیت برای تمامی کولرهای گازی اهمیت فراوانی دارد و در حین خرید باید به آن توجه کنید. این محصول ظرفیتی 12000BTU/hr دارد و در این صورت می‌توانید از آن در اتاق‌ها و خانه‌های کوچک بهره بجویید. طراحی ساده و شیک نیز یکی از قابلیت‌های مهم ASGG12JLCAZ شمرده می‌شود. مدل مذکور صدای کمی تولید می‌کند و به این ترتیب بدون مزاحمت قادرید به مطالعه مشغول شوید یا به انجام کارهای شخصی خود بپردازید. کولر گازی اُجنرال مصرف بسیار کمی دارد و در بلندمدت هزینه‌های‌تان را کاهش می‌دهد.

قیمت: 10 میلیون تومان

کولر گازی اُجنرال مدل AOGR36RAT

کولر گازی اُجنرال

خانه‌ای بزرگ دارید؟ می‌خواهید محل کارتان را در تابستان خنک نمایید؟ در نتیجه حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. تولیدکننده ظرفیتی 36000BTU/hr برای محصول خود در نظر گرفته که طیف گسترده‌ای از مردم را راضی می‌کند. قابلیت سرمایش سریع هم فراهم آمده تا خانه‌تان تنها در عرض چندین دقیقه خنک شود. AOGR36RAT مصرف بسیار کمی دارد و در صورت خرید آن، دیگر نیازی نیست نگران مبلغ قبض‌های‌تان باشید. قابلیت تایمر 24 ساعته نیز به‌چشم می‌خورد تا مثلا عصرها کولر گازی به‌طور اتوماتیک روشن شود و اتاق را سرد نماید. از قلم نیفتد این دستگاه صدای کمی دارد و مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند.

قیمت: 12 میلیون تومان

کولر گازی اُجنرال مدل ASGS30LFCZ INVERTER

کولر گازی اُجنرال

ASGS30LFCZ INVERTER از تکنولوژی اینورتر سود می‌جوید که مصرف انرژی را کم‌تر کرده. در نتیجه با خرید این محصول هزینه‌های‌تان در بلندمدت کاهش می‌یابد. طراحی زیبا و چشم‌نواز به دلیلی برای خرید دستگاه اُجنرال تبدیل شده و از طرفی تولیدکننده از بهترین متریال برای ساخت این کولر گازی بهره برده که عمر آن را بیش‌تر کرده است. ظرفیت 30000BTU/hr این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید در فضاهای بزرگ از ASGS30LFCZ INVERTER بهره ببرید. این کولر هم عملکردی سرمایشی و هم گرمایشی دارد و در هر شرایطی قادرید از آن استفاده کنید. قابلیت سرمایش سریع نیز تدارک دیده شده تا خانه‌تان در مدت زمان کمی خنک شود.

قیمت: 15 میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH