وایلدفایر X

مشخصات پنجمین اسمارت‌فون جدید اچ‌تی‌سی با نام وایلدفایر X لو رفت!

شایعات حکایت از آن دارند که اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی چهار اسمارت‌فون از خانواده وایلدفایر است و به احتمال فراوان تا پایان سال میلادی جاری شاهد عرضه این محصولات خواهیم بود. دو هفته پیش بود که تصاویری به همراه برخی مشخصات این اسمارت‌فون‌ها منتشر شد. در گزارش مذکور اسامی وایلدفایر E، وایلدفایر E پلاس، وایلدفایر E1 و وایلدفایر برای این چهار هندست عنوان شده بود.

هیچ کدام از اعضای این خانواده جز اسمارت‌فون‌های بالارده محسوب نمی‌شوند و ظاهرا شرکت تایوانی به دنبال آن است تا با عرضه محصولات جدید خود به مصاف هندست‌های ارزان قیمت شرکت‌های نوکیا و موتورولا برود. در هر صورت، به نظر می‌رسد باید منتظر هندست پنجمی نیز از این خانواده باشیم. به تازگی نام اچ‌تی‌سی وایلدفایر X توسط 91mobiles در گوگل پلی کنسول کشف شده است. در کنار این اسم برخی مشخصات و همچنین تصویری از عضو جدید خانواده وایلدفایر نیز یافت شده است.

وایلدفایر X

مشخصات منتشر شده از وایلدفایر X مطابقتی با هیچ کدام از چهار اسمارت‌فون دیگر این خانواده ندارد و همین امر موجب شده برخی ادعا کنند با یک هندست کاملا متفاوت روبرو خواهیم بود. هندست ناشناخته اچ‌تی‌سی دارای پردازنده هلیو P22 از سری محصولات مدیاتک خواهد بود که به همراه 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود. صفحه نمایش اچ‌دی پلاس با نسبت تصویری 19:9 و همچنین سیستم عامل اندروید پای از دیگر مشخصات این محصول خواهد بود.

اگرچه مشخصات وایلدفایر X به صورت کامل مشخص نشده است، اما موارد گفته شده نیز برای طرح این ادعا که با قدرتمندترین عضو خانواده وایلدفایر مواجه هستیم، کفایت می‌کند. متاسفانه خبری در خصوص زمان عرضه و یا قیمت محصول در دسترس نیست، اما با توجه به فزونی اخبار و شایعات، به نظر نمی‌رسد مدت زمان زیادی منتظر اسمارت‌فون‌های شرکت تایوانی بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH