رابط EMUI 10

رابط کاربری EMUI 10 همراه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید معرفی شد

هواوی علاوه بر معرفی سیستم‌عامل اختصاصی خود در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت، از جدیدترین نسخه رابط کاربری EMUI نیز رونمایی کرد. EMUI 10 برپایه اندروید Q اجرا شده و طراحی ظاهری آن نیز مجددا تغییر یافته است. حالت تاریک (Dark Mode) در سراسر سیستم، بهبود عملکرد نرم‌افزاری دستگاه و ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به نسخه جدید این رابط کاربری، قابلیت‌های جدید و بهتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در بخش طراحی این رابط می‌توان به آیکون‌های گرد و انیمیشن‌های جدید آن اشاره کرد. حالت تاریک نیز در سایر نرم‌افزارهای ثالث موجود تلفن قابل اجرا بوده و این گزینه را می‌توان یکی از قابلیت‌های محبوب کاربران علاقه‌مند به منوهای تاریک برشمرد. هم‌چنین، امکان نمایش ساعت و تاریخ نیز برروی نمایشگر خاموش دستگاه در این نسخه از EMUI وجود دارد.

در قسمت عملکرد نرم‌افزاری نیز تغییرات خوبی رخ داده است. EMUI 10 به لطف سیستم فایل ارتقایافته EROFS و قابلیت GPU Turbo 3.0 انجام کارهای شما با تلفن و سوییچ کردن بین اپلیکیشن‌ها را سرعت می‌بخشد.

هواوی در این رابط کاربری، از روش‌های خود برای اتصال تلفن هوشمند و کامپیوتر شخصی هم رونمایی کرد. این سرویس با نام Multi-Screen Collaboration در رابط کاربری اختصاصی هواوی تعبیه شده است. با استفاده از این قابلیت می‌توان یک اتصال بی‌سیم میان کامپیوتر و تلفن را به راه انداخت و صفحه تلفن را برروی کامپیوتر شخصی خود مشاهده کرد. دسترسی به تمامی فایل‌های تلفن و پاسخ به پیام‌ها نیز از این طریق انجام می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این نسخه از رابط کاربری هواوی، HiCar نام دارد. توسط این ویژگی می‌توانید تلفن هوشمند خود را به سیستم اطلاعات-سرگرمی خودرو متصل کنید. این قابلیت توانایی پخش و کنترل موسیقی، استفاده از سیستم ناوبری و حتی کنترل سیستم تهویه هوای خودرو را دارد.

اسمارتفون هواوی میت 30 (Mate 30) اولین تلفنی خواهد بود که از EMUI 10 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که این رابط کاربری در تاریخ هشتم سپتامبر در دسترس تلفن‌های سری پی 30 (Huawei P30) قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH