اسمارت‌فون خم‌شدنی Razr

اسمارت‌فون خم‌شدنی Razr در آذر ماه با برچسب قیمتی 1500 یورویی مهمان اروپا خواهد شد!

از مدت‌ها پیش شایعه احیای خط تولید هندست‌های Razr توسط موتورولا به گوش رسیده بود. بر اساس اخبار منتشر شده، اسمارت‌فون خم‌شدنی Razr اولین محصول جدید این خانواده خواهد بود. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، گوشی انعطاف‌پذیر موتورولا یک اسمارت‌فون میان‌رده خواهد بود و در دسامبر سال جاری (مصادف با آذر و دی ماه) یا ژانویه سال 2020 در اروپا عرضه خواهد شد. برای تصاحب این هندست باید بهای نسبتا سنگین 1500 یورویی بپردازید.

اسمارت‌فون خم‌شدنی Razr

البته این قیمت در مقایسه با گلکسی فولد سامسونگ و میت X هواوی مقدار زیادی نیست، اما باید در نظر داشت که اسمارت‌فون خم‌شدنی Razr در نهایت یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود و اختلاف قیمتی فاحشی با دیگر گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار دارد. شاید همین موضوع رقابت را در بازار برای این محصول بسیار سخت کند. این دیوایس به شکل سنتی گوشی‌های Razr باز و بسته می‌شود و صفحه نمایشی بیرونی نیز دارد که اعلانات و برخی آیکون‌ها مربوط به وضعیت دستگاه را نمایش می‌دهد. گفته می‌شود طراحی نهایی این دستگاه شبیه به کانسپت رندرهایی خواهد بود که در بالا مشاهده می‌کنید.

اگر این طراحی را برای اسمارت‌فون خم‌شدنی Razr بپذیریم، نباید منتظر باتری بزرگی برای آن باشیم. بر اساس شنیده‌ها در این دستگاه از یک باتری 2730 میلی‌آمپری استفاده می‌شود. پردازنده اسنپدراگون 710، 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات حدس زده شده برای این محصول است. صفحه نمایش اصلی این هندست 6.2 اینچ با رزولوشن 876 در 2142 خواهد بود و پنل خارجی نیز رزولوشن 800 در 600 خواهد داشت. هندست انعطاف‌پذیر موتورولا توسط ورایزن در آمریکا به قیمت 1500 دلار تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH