تبلت‌های گلکسی تب S3 و تب A 2017

تبلت‌های گلکسی تب S3 و تب A 2017 به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت کردند

بهترین خبر برای دارندگان تبلت‌های گلکسی تب S3 و تب A 2017 ارایه به‌روزرسانی اندروید پای برای این دستگاه‌های نسبتا قدیمی است. ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته تا بدون در نظر گرفتن بالارده یا میان‌رده بودن محصولات خود، تا حد ممکن به‌روزرسانی‌های مختلف را برای آنها عرضه کند. به گزارش SamMobile، در حال حاضر به‌روزرسانی گلکسی تب S3 در کشورهایی مانند مالزی، فیلیپین و ویتنام منتشر شده و آپدیت گلکسی تب A 2017 نیز تنها در مالزی انتشار یافته است.

تبلت‌های گلکسی تب S3 و تب A 2017

مطمئنا گستره توزیع به‌روزرسانی این دو دستگاه در روزها و هفته‌های آینده بیشتر خواهد شد و به احتمال فراوان تا پایان سال جاری میلادی، تمامی مناطق را در بر خواهد گرفت. در خصوص تغییرات اعمال شده پس از دریافت و نصب این به‌روزرسانی نیز باید به رابط کاربری جدید One UI و برخی بهبودها در قسمت صفحه کلید سامسونگ، بیکسبی، مخاطبین و گالری اشاره کرد.

در این به‌روزرسانی بسته امنیتی ماه آگوست نیز گنجانده شده است. پشتیبانی از تصاویر HEIF، گلکسی بادز و Gear IconX و حذف کال استیکرها و سامسونگ مکس از جمله دیگر تغییرات پس از دریافت و نصب به‌روزرسانی اندروید پای است. در صورتی که از دارندگان تبلت‌های گلکسی تب S3 و تب A 2017 هستید، می‌توانید در هفته‌های آینده آپدیت جدید دستگاه خود را با حجم 1.2 گیگابایت دریافت کنید و از تغییرات به وجود آمده لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH