اسمارتفون 5G نوکیا

اسمارتفون ارزان‌قیمت 5G نوکیا در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد

نوکیا به دنبال عرضه یک اسمارتفون پرچمدار 5G ارزان‌‌ قیمت است. درحالی که تلفن‌هایی مانند سامسونگ گلکسی اس 10 5G و هواوی میت 20 ایکس 5G با روند بسیار کندی به فروش می‌رسند، نوکیا قصد دارد تا این روند را سرعت بخشد. مهم‌ترین دلیل کندی فروش اسمارتفون‌های 5G به قیمت بالای آن‌ها مربوط می‌شود.

جو سارویکاس، مدیر ارشد محصولات شرکت HMD Global در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که نوکیا در سال آینده یک گوشی پرچمدار 5G با قیمت بسیار مناسب، عرضه خواهد کرد.

اسمارتفون نوکیا 9

سارویکاس در ادامه افزود که شرکت HMD فرصت مناسبی را برای جذب کاربران به تلفن‌های 5G انتخاب کرده و مهم‌ترین برتری ما در این زمینه به قیمت ارزان گوشی مربوط می‌شود. هدف نهایی ما این است که یک اسمارتفون 5G را با نصف قیمت‌های فعلی بازار عرضه کنیم. شرکت نوکیا همکاری بسیار نزدیکی با کوالکام دارد و برای گسترش همکاری درحال مذاکره با سایر شرکت‌های آمریکایی است.

به نظر می‌رسد که عرضه یک تلفن 5G ارزان‌قیمت به بازار موجب افزایش مخاطب برای استفاده از این فناوری می‌شود، زیرا هم‌اکنون تعداد بسیار کمی از اسمارتفون‌های 5G در بازار حضور دارند و قیمت‌های زیاد آن‌ها باعث عدم میل کاربران به بهره‌گیری از اینترنت نسل پنجم می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH