رنگ‌بندی و قیمت اسمارتفون نوکیا 7.2 فاش شد!

حدود دو روز پیش، تصاویر واقعی اسمارتفون نوکیا 7.2 منتشر شد. انتظار می‌رود که شرکت HMD Global با حضور قدرتمند خود در نمایشگاه IFA 2019 شهر برلین، اسمارتفون‌های نوکیا را معرفی کند. هم‌اکنون نیز قیمت این دستگاه و رنگ‌بندی آن فاش شده است.

اطلاعاتی که از دیتابیس توزیع‌کنندگان نوکیا 7.2 به دست آمده‌اند، نشان می‌دهند که این تلفن با شماره مدل TA-1196 و سه رنگ‌ مشکی (Charcoal Black)، آبی (Ice Blue) و سبز (Forest Green) معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا 7.2

هم‌چنین، قیمت اسمارتفون جدید نوکیا نیز در لیست خرده‌فروشی‌های چینی فاش شد. یکی از فروشندگان نوکیا 7.2 را با قیمت 274 دلار و یکی دیگر از آن‌ها با قیمت 249 دلار این تلفن را در لیست فروش خود قرار داده است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این تلفن در سایر نقاط جهان با قیمت‌های مختلفی به دست مشتریان خواهد رسید. امیدواریم که در نشت‌های جدیدتر درباره این تلفن به قیمت واقعی آن برسیم.

نوکیا 7.2

مشخصات احتمالی نوکیا 7.2

شایعات نشان می‌دهند که این تلفن دارای نمایشگر 6.3 اینچی مجهز به ناچ قطره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی است. صفحه‌نمایش مذکور نیز با پشتیبانی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس تصاویر باکیفیتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

انتظار داریم که چیپست اسنپدراگون 710 یا 660 شرکت کوالکام در داخل تلفن تعبیه شده باشد. احتمال می‌دهیم که اسمارتفون فوق‌الذکر در دو پیکربندی مختلف رم و حافظه داخلی (4/64 و 6/128 گیگابایت) معرفی شود.

در بدنه پشتی دستگاه یک ماژول دایره‌ای شکل برای قراردادن دوربین سه‌گانه وجود دارد. لنز اصلی مجموعه دوربین با کیفیت 48 مگاپیکسل ساخت شرکت ZEISS بوده و به همراه لنز زاویه عریض 120 درجه در تلفن تعبیه شده است. هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از لنز سوم و کیفیت آن منتشر نشده، اما احتمالا حضور یک سنسور تشخیص عمق را شاهد خواهیم بود.

باتری دستگاه با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات قادر به پاسخگویی نیاز‌های اکثر کاربران خواهد بود.

انتظار داریم که HMD Global در نمایشگاه IFA 2019 برلین از اسمارتفون‌های نوکیا 5.2 و نوکیا 6.2 نیز رونمایی کند. پیش‌بینی می‌شود که نوکیا 6.2 به عنوان نسخه ضعیف‌تر نوکیا 7.2 وارد میدان شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH