اسنپ‌چت

دانلود اسنپ چت چگونه است؟

اسنپ چت در میان تمامی مردم دنیا در میان برنامه های گوشی موبایل و تبلت بسیار طرفدار دارد. روزانه افراد بسیاری به دانلود اسنپ چت می پردازند. برنامه اسنپ چت ابتدا برای گوشی های آیفون با سیستم عامل آی او اس ارائه شده بود. اما به مرور زمان این برنامه به دلیل طرفداران بسیارش برای گوشی های اندروید نیز عرضه شد.

دانلود اسنپ چت

مختصری راجع به برنامه اسنپ چت

برنامه اسنپ چت یکی از پر طرفدار ترین و پر کاربردترین برنامه های دانلود و نصب شده بر روی گوشی بیشتر افراد در جهان است. بیشترین کاربردی که دانلود اسنپ چت در میان افراد دنیا دارد فیلتر های مختلف و بامزه و متنوع عکاسی و فیلم برداری آن است. فیلتر های موجود در برنامه اسنپ چت این گونه است که با قرار گرفتن در جلوی صورت افراد چهره  فرد را بسیار زیباتر نشان می دهد. برای مثال پوست صورت را صاف و بدون جوش و لک و…. نشان می دهد. فرم صورت را زیباتر می کند و در برخی فیلتر ها موژه های بلند و خط چشم و رژ لب و عینک و …. بر روی صورت افراد می گذارد. که این قابلیت و کاربرد اسنپ چت کار ادیت عکس ها و وقت گذاشتن برای آرایش و تغییر قیافه را برای اشخاص آسان تر کرده است. همچنین فیلتر های بامزه و جالبی مانند خرگوش، گربه، سگ و …. دارد. این فیلترها علاوه بر تغییر چهره جنبه سرگرمی و طنز برای کودکان و بزرگ سالان در همه سنین فراهم آورده است. در برنامه اسنپ چت علاوه بر این فیلترها که اصلی ترین عامل معروفیت و محبوبیت این برنامه است کاربرد ارسال عکس به دوستان و حتی چت کردن با دوستان هم دارد. که این قالبیتش بیشتر در کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

دانلود اسنپ چت به چه صورت است؟

برای دانلود اسنپ چت در اندروید و آی او اس ابتدا باید فیلتر شکن خود را روشن کنید سپس مانند دانلود سایر برنامه نام برنامه را در اپل استور یا گوگل پلی سرچ کنید و به دانلود برنامه اقدام کنید پس از اینکه دانلود کامل شد باید نام، شماره تماس و… و در کل اطلاعاتی که برای نصب برنامه الزامی است وارد کنید سپس از طرف برنامه کدی به شما اس ام اس داده می شود که پس از وارد کردن کد و دانلود فیلتر های موجود می توانید از برنامه استفاده کنید و لذت ببرید. اکنون می توانید فیلتر شکن خود را خاموش کنید. و در زمان استفاده از برنامه و دانلود فیلتر های جدید اسنپ چت نیازی به فیلتر شکن نیست. روشن کردن فیلتر شکن تنها برای دانلود اسنپ چت الزامی است. برنامه های دارای فیلتر بسیاری پس از اسنپ چت وارد برنامه های گوشی های هوشمند شده اند اما چنان که مشاهده می شود هیچ کدام از این برنامه موفق نشدند جایگزین برنامه پر طرفدار اسنپ چت شوند. برنامه اسنپ چت در گوشی تمامی افراد از کودکان تا بزرگ سالان دیده می شود و اگر به دنبال زیباتر و متنوع تر شدن عکس هایتان هستید این برنامه را حتما دانلود کنید و از فیلترهای زیبای آن و از عکس هایتان لذت ببرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH