جدیدترین اطلاعات منتشر شده در رابطه با گوگل پیکسل 4XL

در روز گذشته رندرهای مطبوعاتی اسمارتفون گوگل پیکسل 4 منتشر شده بود که طراحی آن را به ما نشان می‌داد، اکنون نیز نوبت به اسمارتفون پیکسل 4XL رسیده تا در کانون توجهات رسانه‌های مجازی قرار گیرد.

این هندست، همانند پیکسل 4 گوگل در سه رنگ مشکی (Just Black)، سفید (Clearly White) و نارنجی (Oh So Orange) معرفی خواهد شد. اما یک تفاوت در رنگبندی نسخه XL پیکسل 4 با نسخه پایه آن وجود دارد؛ نسخه سفید رنگ این تلفن در نمای جلویی گوشی از رنگ مشکی و در بدنه پشتی از رنگ سفید استفاده شده می‌کند.

این رندر توسط افشاگر معروف، Evan Blass به دست ما رسیده است. باتوجه به این تصاویر، هردو تلفن خانواده پیکسل 4 از طراحی مشابهی برخوردار هستند. البته، دکمه پاور نسخه XL اسمارتفون گوگل پیکسل به رنگ نارنجی است.

هم‌چنین، اسکنر اثرانگشت این تلفن در بدنه پشتی وجود ندارد، بنابراین، احتمال می‌دهیم که هندست جدید گوگل از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر یا قابلیت تشخیص چهره برای بازکردن قفل استفاده خواهد کرد.

کمپانی آمریکایی گوگل در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) از دو پیکسل جدید رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود که در روزهای منتهی به مراسم معرفی این دو تلفن، اطلاعات بیشتری را در مورد آن‌ها کسب کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH