استوری گروهی اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدیدی با نام استوری گروهی را آزمایش می‌کند

پس از این که فیسبوک در ارایه قابلیت موسوم به “استوری گروهی” موفق نشد، هم‌اکنون این شرکت تصمیم گرفته تا این ویژگی را به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه کند. جین مانچون وونگ، یکی از تحلیلگران معتبر نرم‌افزاری، اخیرا کد آزمایشی این قابلیت را در اپلیکیشن اینستاگرام پیدا کرده است.

هنوز هیچ جزییات دقیقی از چگونگی عملکرد قابلیت فوق وجود ندارد، اما شما با انتخاب گزینه “Share to Group Story” می‌توانید تصاویر خود را به صورت گروهی در بخش استوری صفحه شخصی خود قرار دهید.

استوری گروهی اینستاگرام

البته، این قابلیت را می‌توان به عنوان مشابه ویژگی Close Friends نیز معرفی کرد، اما با استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام می‌توانید تصاویر خود را در یک گروه خصوصی کوچک با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که قابلیت استوری گروهی به طور دائم در اختیار کاربران قرار گیرد، زیرا قبلا هم ثابت شده که برخی از ویژگی‌های آزمایشی در شبکه اینستاگرام پس از مدتی غیرفعال می‌شوند.

البته، با اینکه قابلیت استوری گروهی در فیسبوک با موفقیت مواجه نشد، اما انتظار داریم که این ویژگی در شبکه اینستاگرام از استقبال بالاتری برخوردار شود، زیرا قابلیت استوری نیز در فیسبوک از استقبال چندانی برخوردار نبود، اما با ورود آن به اینستاگرام تحولی در این شبکه ایجاد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH