حالت تاریک اینستاگرام

نسخه جدید اینستاگرام با پشتیبانی از حالت تاریک برای iOS 13 منتشر شد

جدیدترین آپدیت اینستاگرام برای سیستم‌عامل iOS حالت تاریک را برای کاربران آن به ارمغان آورده است. اینستاگرام در طول هفته گذشته به یکی از پرخبرترین شرکت‌های حوزه فناوری تبدیل شد. این شرکت در ابتدا با معرفی قابلیت‌های جدید و البته آزمایشی برای کاربران خود باعث شد تا همه توجهات را جلب خود کند. سپس با معرفی پیام‌رسان اختصاصی خود با نام Threads خود را به عنوان یک رقیب جدی برای اسنپ‌چت معرفی کرد. هم‌چنین، خبرهایی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهند اینستاگرام قصد حذف کردن تب Following را دارد. امروز نیز خبر جدیدی از این شبکه اجتماعی معروف و محبوب منتشر شده است.

حالت تاریک اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی آپدیت جدیدی را برای اپ iOS خود منتشر کرده است که حالت تاریک (Dark Mode) را برای کاربران آن به ارمغان می‌آورد. البته، در قسمت توضیحات این اپ در اپ استور اپل هیچ متنی درباره حالت تاریک آن ذکر نشده است و با عناوینی مثل رفع اشکال و بهبود عملکرد مواجه شدیم. اما وب‌سایت خبری The Verge تایید می‌کند که نسخه جدید اینستاگرام از حالت تاریک در iOS 13 پشتیبانی می‌کند.

با این وجود، هیچ گزینه‌ای برای فعال کردن حالت تاریک در اپلیکیشن وجود ندارد و در صورتی که حالت تاریک سراسری iOS 13 را فعال کنید، اینستاگرام نیز به تبعیت از آن، خود را با حالت تاریک سیستم‌عامل وفق می‌دهد.

شاید برخی از کاربران نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان دهند و انتقادات خود را به دلیل عدم تعبیه گزینه حالت تاریک در اپلیکیشن، به اینستاگرام وارد کنند، اما همین موضوع کوچک را می‌توان به عنوان یک پیشرفت نسبتا خوب برای این شبکه اجتماعی مشهور و محبوب مطرح کرد.

1 در مورد “نسخه جدید اینستاگرام با پشتیبانی از حالت تاریک برای iOS 13 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH