وان پلاس 7T پرو

اسمارتفون جدید وان پلاس 7T پرو به همراه مدل لوکس مک‌لارن آن معرفی شد

اسمارتفون وان پلاس 7T پرو معرفی شد و تمامی انتظاراتی که از اسمارتفون‌های وان پلاس با حرف T داشتیم را برآورده کرد. این تلفن را می‌توان به عنوان یک محصول خاص استفاده کرد، اما نسخه خاص‌تر آن با نام مک‌لارن باعث می‌شود تا تمامی توجهات، جذب نسخه گران‌قیمت و زیباتر آن شود.

وان پلاس 7T پرو

در بخش تراشه، هردو نسخه وان پلاس 7T پرو (معمولی و مک‌لارن) از پردازنده پرچمدار و قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌گیرند. استفاده از این تراشه موجب بهبود 15 درصدی عملکرد گرافیکی دستگاه می‌شود. هم‌چنین، نمایشگر 90 هرتزی نیز وظیفه این تراشه را سنگین‌تر می‌کند، اما اسنپدراگون 855 پلاس به سرعت وظیفه خود را انجام می‌دهد.

مدل معمولی هندست وان پلاس 7T پرو در یک پیکربندی با حافظه رم 8 گیگابایت در کنار حافظه داخلی 256 گیگابایت معرفی شده است. هم‌چنین، حافظه داخلی دستگاه از فناوری UFS 3.0 استفاده می‌کند. در صورتی که خواهان مدل 12 گیگابایتی (حافظه رم) اسمارتفون جدید چینی‌ها هستید، نسخه مک‌لارن این تلفن به عنوان تنها گزینه مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

از مهم‌ترین تغییرات این تلفن نسبت به مدل قبلی، بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع موسوم به Warp Charge 30T بوده که سرعت آن نسبت به مدل قبلی افزایش یافته است. مدل T اسمارتفون وان پلاس 7 پرو 23 درصد سریع‌تر از اسمارتفون‌های وان پلاس 7 شارژ می‌شود. هرچند که ولتاژ شارژ در این تلفن افزایش نداشته است، اما با استفاده از فناوری جدید وان پلاس می‌توان با سرعت بیشتری باتری تلفن را شارژ کرد.

در بخش دوربین سلفی نیز تغییری ایجاد نشده و وان پلاس 7T پرو از یک دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل بهره می‌گیرد. دوربین سه‌گانه این تلفن نیز با قابلیت‌های جدیدی در بدنه پشتی تعبیه شده است؛ این دوربین از حالت ماکرو برای ثبت تصاویر در فاصله‌ای بسیار نزدیک پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس 7T پرو

جدیدترین هندست وان پلاس از یک دوربین سه‌گانه با لنز‌های 48، 16 و 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ویدیو‌ها استفاده می‌کند. لنز تله‌فوتو این مجموعه با زوم سه‌برابری و لرزش‌گیر اپتیکال به عنوان یکی از نقاط قوت وان پلاس 7T پرو به شمار می‌رود. لنز 16 مگاپیکسلی از نوع الترا‌واید است.

مدل مک‌لارن هندست جدید وان پلاس با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان نسخه خاص و لوکس وان پلاس 7T پرو معرفی شده است. در بدنه پشتی این مدل از طراحی متقارن چوبی‌شکل و یک نوار زرد رنگ در اطراف بهره گرفته شده است. در صورت خرید این تلفن، یک قاب از جنس چرم آلکانترا به شما هدیه داده می‌شود. چرم آلکانترا در خودروهای لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هردو مدل این تلفن همراه با اندروید 10 و رابط کاربری OxygenOS 10 به بازار عرضه خواهند شد. نرم‌افزار مدل مک‌لارن از ویژگی‌های منحصر به فردی مانند تصاویر پس‌زمینه و آیکون‌هایی با تم مک‌لارن استفاده می‌کند.

تلفن جدید وان پلاس از پنج‌شنبه هفته آینده با قیمت 760 یورو به بازار اروپا عرضه می‌شود. مدل مک‌لارن نیز در تاریخ 5 نوامبر با قیمت 860 یورو در دسترس مشتریان اروپایی قرار خواهد گرفت.

علاوه‌بر کشور‌های اروپایی، این تلفن در بازار گسترده چین، هندوستان و هنگ‌کنگ نیز به فروش می‌رسد. مدل معمولی هندست جدید وان پلاس با قیمت 53999 روپیه و مدل مک‌لارن با قیمت 58999 روپیه به بازار هند عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این تلفن در بازار آمریکا به فروش نمی‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH