آی‌فون SE 2

ارزان‌ترین آیفون بازار به‌زودی معرفی خواهد شد

علاقه رییس جمهور حال حاضر ایالات متحده به اپل و محصولات این شرکت بر هیچکس پوشیده نیست. وی به تازگی در توییتی اعلام کرده بود که دل خوشی از قابلیت سوییپ ندارد و هوم باتون را به آن ترجیح می‌دهد. در واقع سوییپ قابلیتی است که از سال 2017 و همزمان با معرفی آی‌فون X، مهمان اسمارت‌فون کوپرتینویی‌ها شده است. این قابلیت جایگزین هوم باتون شده و بر مبنای رابط کاربری حرکتی کار می‌کند.

آی‌فون SE 2

البته مشخص نیست ترامپ در حال حاضر از چه اسمارت‌فونی استفاده می‌کند، اما بسیاری حدس می‌زنند گوشی رییس جمهور آمریکا یکی از مدل‌های آی‌فون 11 پرو باشد. به نظر می‌رسد ترامپ گوشی هوشمند خود را به تازگی خریده و آن را جایگزین آی‌فون 8 و یا 7 پلاس کرده باشد. البته همانطور که گفته شد، مدل اسمارت‌فون او به صورت دقیق مشخص نیست.

در هر صورت، به نظر می‌رسد ترامپ مجبور نباشد مدت زیادی را برای بازگشت هوم باتون بر روی یک هندست اپل صبر کند؛ چرا که ظاهرا شرکت قصد دارد در آی‌فون SE 2 از این دکمه بهره‌مند شود. بر اساس گزارشات رسیده، آی‌فون SE 2 ترکیبی از بدنه آی‌فون 8 و اجزای داخلی آی‌فون 11 خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها، اسمارت‌فون جدید سیب گازخورده در ماه مارس روانه بازار خواهد شد و با قیمت 399 دلار، لقب ارزان‌ترین آی‌فون بازار در سال جاری میلادی را به خود اختصاص خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH