گوگل تایید کرد که پیکسل‌های اصلی، دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت نخواهند کرد

گوگل آپدیت‌های ماهانه معمول خود برای اسمارتفون‌های پیکسل را چند روز پیش عرضه کرد، اما هندست‌های پیکسل اصلی و پیکسل XL، در بین گوشی‌هایی که به‌روزرسانی مذکور را دریافت کردند، نبودند. هرچند که همه ما در ابتدا فکر کردیم شاید گوگل دیگر دو هندست قدیمی خود را به‌روزرسانی نخواهد کرد، اما شرکت در بیانیه‌ای برنامه‌های دیگری را برای این دستگاه‌ها اعلام کرد.

وب‌سایت Verge گزارش داده که گوگل موضوع ارایه نکردن آپدیت نوامبر برای پیکسل و پیکسل XL را تایید کرده است؛ با این‌حال، گفته است که این گوشی‌ها در ماه آینده به‌روزرسانی دیگری را دریافت خواهند کرد.

آنطور که در بیانیه گوگل آمده، پیکسل‌های اصلی در ماه دسامبر امسال یک آپدیت نرم‌افزاری نهایی دریافت خواهند کرد که شامل مجموعه متنوعی از به‌روزرسانی‌های دو ماه اخیری خواهد بود که برای سایر پیکسل‌ها ارایه شده بودند.

البته تصمیم گوگل مبنی بر پشتیبانی نکردن از گوشی‌های پیکسل اصلی، باتوجه به اینکه از زمان عرضه آنها به بازار بیش از سه سال می‌گذرد، چندان عجیب نیست. ضمن اینکه، انتشار غیرمنتظره آپدیت‌های اندروید 10 برای پیکسل و پیکسل XL، دارندگان آنها را در مورد ارتقا گوشی‌های خود به مدل‌های جدیدتر مردد خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH