تبلت جدید هواوی میت‌پد پرو از فناوری شارژ سریع 40 وات پشتیبانی خواهد کرد

در اواخر ماه گذشته میلادی، اولین مجموعه نشت‌های اطلاعاتی مربوط به تبلت جدید هواوی میت‌پد پرو (MatePad Pro) منتشر شدند. بلافاصله پس از این اتفاق، تصاویر این تبلت نیز در اختیار رسانه‌های مجازی قرار گرفت تا ما را با طراحی باریک و صفحه‌نمایش حفره‌دار آن آشنا کند. اما هم‌اکنون نیز به نظر می‌رسد که تبلت جدید چینی‌ها موفق به دریافت تاییدیه 3C چین شده است.

با مشاهده لیست 3C می‌توان متوجه شد که این دستگاه یک تبلت بوده و با شماره مدل‌های MRX-W09 و MRX-AL09 تاییدیه خود را دریافت کرده است. احتمال می‌رود که تبلت جدید هواوی در دو مدل Wi-Fi و LTE معرفی شود. علاوه‌بر این، با بررسی لیست مذکور متوجه شدیم که این تبلت از فناوری شارژ سریع 40 وات هواوی موسوم به SuperCharge نیز پشتیبانی می‌کند. این فناوری در اسمارتفون‌های سری میت 30 مورد استفاده قرار گرفته است.

تبلت میت‌پد پرو

طبق اخبار و شایعاتی که درباره تبلت هواوی میت‌پد پرو منتشر شده است، این دستگاه از یک نمایشگر با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، تراشه Kirin 990 SoC و حداکثر رم 8 گیگابایت استفاده خواهد کرد.

هم‌چنین، هواوی در کنار این تبلت از یک صفحه‌کلید و قلم هوشمند نیز رونمایی خواهد کرد تا به آن متصل شوند. آخرین شایعه مربوط به تبلت جدید هواوی نشان می‌دهد که محصول جدید این شرکت در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و نارنجی به بازار عرضه می‌شود.

هنوز هیچ جزییاتی درباره تاریخ دقیق معرفی و عرضه تبلت هواوی میت‌پد پرو منتشر نشده است، اما با توجه به دریافت تاییدیه توسط این تبلت می‌توان انتظار داشت که هواوی به‌زودی از آن رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH